[MV]EXO-CBX – Hey Mama! 

7 comments on “[MV]EXO-CBX – Hey Mama! 

  1. Piosenka fajna ale nie czuję potrzeby by sobie ściągnąć i słuchać w drodze do pracy. Jest zabawa (refren utknął mi w głowie) i to najważniejsze. Co do mv… Xiumin zapadł mi w pamięci najbardziej haha. Fajnie im wyszło ale pośladków nie urywa. Przynajmniej nie moich.

    Lubię

    • Tak samo uważam😉 teledysk świetny i zabawny według mnie ;D ale że to moja ulubiona trójeczka (+Sehun i Suho chociaż ich tu nie ma ;p) to bede im kibicować nawet jeśli ich piosenki nie będę najlepsze🙂 ale jak na 1 ich utwór nie jest zła, tylko nie wpada aż tak w ucho i tez nie czuje potrzeby żeby ją ściągać

      Lubię

  2. Fajne, fajne, refren wpada w ucho, a ta trójka jest świetnie razem zestawiona i zabawnie wypada w MV. „Hey Mama” podoba mi się, kibicuję im, ale jak ktoś wcześniej wspomniał, nie czuję potrzeby słuchania non stop, na moją listę fazowych hitów niestety nie wpadnie. Mam nadzieję, że będzie tylko lepiej. Jak z TTS, Twinkle nie moja bajka, ale cały album z Holler genialny😉

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

