[MV] BLACKPINK – Playing With Fire

Reklamy

20 comments

  1. O tak ❤ BlackPink od teraz to mój ulubiony girlband. Debiut mi się bardzo spodobał, ale bałam się że comeback okaże się gorszy, bo dziewczyny postawiły sobie wysoko poprzeczkę. Jednak niepotrzebnie miałam wątpliwości 😀 Comeback jak dla mnie świetny ❤ Chociaż muszę się przyznać, że po usłyszeniu kilku pierwszych sekund Playing With Fire , poczułam małe rozczarowanie, bo skojarzyła mi się z blood sweat & tears BTS, ale potem podobieństwo już znikło. Życzę dziewczynom powodzenia, bo zapowiada się, że będą świetnym zespołem :D. YG się postarało :D.

    Polubione przez 1 osoba

  2. Podobają mi się te klimaty. BlackPink trash. Już chyba się nie uwolnię. I podoba mi się ta niewola haha. Dwie idealne piosenki (oraz mv), cztery czarująco utalentowane dziewczyny… Dzięki YG.

    Lubię to

  3. Cóż….. Piosenka fajna ale bardziej mi się podobał debiut. Dziewczyny dają z siebie wszystko akurat ta piosenka nie przypadła mi do gustu co nie zmienia faktu że może odnieść sukces 🙂 Trzymamy kciuki by dawały z siebie wszystko oraz by słąwa nie uderzyła im do głowy XD 😛

    Lubię to

  4. Świetna piosenka i ciekawe mv ^^ widać że YG się postarało a reżyser wykonał kawał dobrej roboty :*
    Dziewczyny mają piękne głosy i świetny styl
    Bez dwóch zdań jest to drugie zespół który kocham od samego debiutu :*

    Lubię to

  5. Mucha nie siada 😉 Fajna piosenka, dobrze nakręcone, ciekawe i klimatyczne MV, dziewczyny śliczne, utalentowane z pięknymi głosami i charyzmą przed kamerą. Teddy dobrze je wyprodukował 😉

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s