[MV] BLACKPINK – Playing With Fire

20 comments on “[MV] BLACKPINK – Playing With Fire

  1. O tak❤ BlackPink od teraz to mój ulubiony girlband. Debiut mi się bardzo spodobał, ale bałam się że comeback okaże się gorszy, bo dziewczyny postawiły sobie wysoko poprzeczkę. Jednak niepotrzebnie miałam wątpliwości😀 Comeback jak dla mnie świetny❤ Chociaż muszę się przyznać, że po usłyszeniu kilku pierwszych sekund Playing With Fire , poczułam małe rozczarowanie, bo skojarzyła mi się z blood sweat & tears BTS, ale potem podobieństwo już znikło. Życzę dziewczynom powodzenia, bo zapowiada się, że będą świetnym zespołem😀. YG się postarało😀.

    Liked by 1 osoba

  2. Podobają mi się te klimaty. BlackPink trash. Już chyba się nie uwolnię. I podoba mi się ta niewola haha. Dwie idealne piosenki (oraz mv), cztery czarująco utalentowane dziewczyny… Dzięki YG.

    Lubię

  3. Cóż….. Piosenka fajna ale bardziej mi się podobał debiut. Dziewczyny dają z siebie wszystko akurat ta piosenka nie przypadła mi do gustu co nie zmienia faktu że może odnieść sukces🙂 Trzymamy kciuki by dawały z siebie wszystko oraz by słąwa nie uderzyła im do głowy😄😛

    Lubię

      • mam ważnienie, że one ogólnie mają bardzo podobne głosy i śpiewają podobnie do dziewczyn z 2ne1. Liczę na to iż jak odnajdą swój własny styl to się zmieni, wolę by nie zarzucano im że kopiują koleżanki z agencji.

        Lubię

  4. Świetna piosenka i ciekawe mv ^^ widać że YG się postarało a reżyser wykonał kawał dobrej roboty :*
    Dziewczyny mają piękne głosy i świetny styl
    Bez dwóch zdań jest to drugie zespół który kocham od samego debiutu :*

    Lubię

  5. Mucha nie siada😉 Fajna piosenka, dobrze nakręcone, ciekawe i klimatyczne MV, dziewczyny śliczne, utalentowane z pięknymi głosami i charyzmą przed kamerą. Teddy dobrze je wyprodukował😉

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

