[MV] BLACKPINK – Stay

20 comments on “[MV] BLACKPINK – Stay

  1. Ich wszystkie piosenki są jak nie dokończone projekty 2NE1 (jakby Teddy dawał piosenki stworzone dla 2ne1) Pytanie czy koncept nowego girlsbandu był pod materiał muzyczny jaki posiadają czy odwrotnie.

    Według mnie one są jeszcze trochę niedojrzałe do takich piosenek,
    niby muzyka świetna, pięknie śpiewają, MV cudne a jednak czegoś mi brak.

    Liked by 1 osoba

    • chyba wiem o co ci chodzi. Nie dorosły do takiego konceptu. Ale trzeba przyznać że piosenka fajna. Ładnie śpiewają ale to bardziej do 2ne1 pasuje bo dziewczyny są starsze i im to bardziej pasuje. BP to dobry girlsband i lubię je bardzo bo cudownie tańczą są śliczne ale co najważniejsze mają przepiękne głosy. Wiadomo to tylko moje zdanie możecie się z tym zgodzić lub nie każdy inaczej wszystko odbiera🙂 Ogólnie fajna piosenka życzymy powodzenia dziewczyną !🙂

      Lubię

  2. A ja chcę pochwalić YG i reżysera za MV – bardzo przyjemnie się ogląda i jak się okazuje nie trzeba tworzyć MV z scenami łudząco przypominającymi inny girlsband by było dobre – taka mała aluzja do Whistle i RV.

    A sama piosenka też bardzo przyjemna i podoba mi się bardziej od debiutu, a szczególnie od boombayah.

    Lubię

  3. Ta piosenka jest genialna ^^ kocham kocham :* te dziewczyny ^^
    Jeśli na początku ich debiutu miałam jakiekolwiek wątpliwości czy pokochać te dziewczyny to teraz nie mam żadnych „Stay” potwierdziło moje przekonanie zę nadeszły następczynie 2ne1 ^^ a YG udowodniło że potrafi robić genialne MV i ma co do niego wyczucie bo teledysk oddaje nastrój piosenki
    „STAY” NUMEREM 1

    Lubię

  4. Bardzo mi się podoba, cieszę się że pokazały swoją nową,melancholijną stronę. Mam nadzieję, że dalej konsekwentnie będą udowadniały nam swój talent, bo jak na razie robią świetne wrażenie.

    Lubię

  5. wolę Playing with fire❤❤ według mnie bardziej im pasuje taki klimat, ale ogólnie to jestem w szoku że polubię girlsband, ogólnie zdanie o girlsbandach mam jakie mam, więc cieszę się że powstał taki zespół❤ moje 4minute się rozpadło, 2ne1 jak na razie cicho o nich, więc dobrze że BP nadrabiają swoją obecnością🙂

    Lubię

    • a jeszcze muszę dodać, że na prawdę twórcy teledysku odwalili kawał dobrej roboty serio, wszystkie teledyski BP są niesamowite. Jednym może się podobać bardziej playing with fire innym stay, ale muszę przyznać że teledysk w jednym i drugim jest po prostu mega, bardo fajny pomysł na teledysk i jak się ogląda obydwa teledyski to te wszystkie ujęcia są po prostu przepiękne❤

      Lubię

    • Mam tak samo jak ty nie wiadomo co z 2ne1 choć wspieram je osobno to zdaje sobie sprawe ze na ich comeback trochę poczekamy i tak samo jak ty Blackpink są girlsbandem który polubiłam od debiutu i są one 2 girlsbandem który kocham bo reszty jakoś nie toleruję ^^

      Lubię

  6. Obie piosenki mają zupełnie inne klimaty chociaż ballady nie koniecznie są w moim guście to Stay jest piękne! dziewczyny mają idealnie dopasowane głosy do tego kawałka i coś mi się wydaje że to ta piosenka będzie królować na listach przebojów. Konceptem jakoś tak przypominają mi trochę ostatni comeback AKMU, ale nie zraża mnie to, Być może ta piosenka faktycznie lepiej wyglądała by u 2ne1 Missing You w ich wykonaniu było magią! ale uważam że powinny popróbować różnych styli by odnaleźć ten swój.
    Trzymam za nie kciuki, idziecie i podbijajcie listy przebojów dziewczyny!
    Teddy mistrzu! kocham cię!

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

