Plan A Entertainment, wytwórnia A Pink i Huh Gak, wydała tajemniczy teaser

A-Pink,Huh-Gak

Plan A Entertainment wydało tajemniczy teaser!

Wytwórnia jest agencją takich artystów jak  A Pink i Huh Gak. Powyższy teaser został opublikowany na ich Twitterze i informuje nas on, że coś wydarzy się o północy 9 listopada. Wcześniejsze projekty Plany A okazały się piosenką Huh Gak x Eunji „Ocean.Wav oraz wspólnym utworem Huh Gak x Plan A Boys, #Begin Again”.

To wciąż tajemnica co zapowiada powyższe zdjęcie więc czekajcie na dalsze informację!


źr: (1)

One comment on “Plan A Entertainment, wytwórnia A Pink i Huh Gak, wydała tajemniczy teaser

  1. Przecież ja nie dożyję końca tego roku; -; I tak mam dużo comebacków, a tu jeszcze oni się z debiutem wpychają… Myślałam, że dadzą go na 2017,a tu klops… Ja czuję, że oni mnie zabiją teaserami, a debiutem pogrzebią; -;

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

