Internauci zauważyli niezręczny moment między Jungkook’iem, a Solbin.

Po internecie krąży gif z udziałem Jungkook’a (BTS) oraz Solbin (LABOUM).

jungkook-solbin_1478016923_af_org.jpg

Kiedy tylko dwa gify zostały dodane, z stwierdzeniem, że ta dwójka ma się ku sobie, spotkało to się z sarkazmem, a internauci podeszli do tego sceptycznie. Niektórzy wyśmiewali się z rzekomego romantyzmu między nimi.

Na innym forum, kiedy pierwszy gif został udostępniony, zauważono, jak słodka jest ta sytuacja. Solbin chciała wręczyć bukiet kwiatów Jungkook’owi, po tym, jak BTS wygrali w ‚Music Bank’u’. Jak widać, dziewczyna chce wręczyć chłopakowi kwiaty, jednak po chwili cofa się. Jungkook, wyciąga po nie rękę z lekkim opóźnieniem, dlatego Solbin cofa się jeszcze raz i dopiero daje kwiaty wygranemu.

giphy.gif

Internauci są rozbawieni ta sytuacją i zauważają, że skoro ta dwójka jest tym samym wieku, mogą się zaprzyjaźnić.

Drugi gif, pokazuje, że coś jest na rzeczy. Widać na nim, jak Jungkook patrzy na Solbin. Internauci zaraz to skomentowali: ‚Co wam do tego, czy są w jakimś związku?‚, ‚Jungkook jest tak nieśmiały, że jeżeli kogoś by lubił, na pewno by tak na nią nie patrzył~ Jeśli już, to takie patrzenie, pogorszyłoby wszystko.‚ i wiele innych.

giphy (1).gif

Co o tym myślicie? Jak dla mnie gify są bardzo słodkie.

Źródło: allkpop.com

37 comments on “Internauci zauważyli niezręczny moment między Jungkook’iem, a Solbin.

  1. Jak dla mnie to po prostu był brak porozumienia, Chciała mu wręczyć kwiaty, a On jakoś się po nie nie kwapił. Romansu bym im nie przypisywała…

    Lubię

  2. Również uważam, że są słodkie ale no błagam xd on jej tylko słucha .. zresztą większość ludzi też się tak patrzy kiedy dana osoba coś mówi (np. ja tak robię zawsze i czasami pytają równie niezręczne pytania typu „A tobie co? Zakochałaś się?” xd Czasami mnie to bawi ale można się po prostu przyzwyczaić xd Zresztą po co doszukiwać się dziury w całym lepiej poczekać na jakieś konkrety a nie odrazy stawiać na nie wiadomo co xd

    Lubię

  3. Ta sytuacja z kwiatami jest śmieszna i słodka ^-^ zaraz będzie dużo hejtow bo fanki będą zazdrosne zamiast się cieszyć że ktoś może być szczęśliwy. .

    Lubię

  4. Jeju, czytam te komentarze i aż mi przykro..
    To jest JEGO życie, może mu się podobać każdy. Nie znam ani dziewczyny ani jej zespołu, ale słodko wyglądają na tych gifach ;3 Miło się na nich patrzy.
    Kibicuje mocno chłopakom, bo uważam, że powinni sobie już kogoś znaleść😉

    Lubię

  5. Jak dla mnie pasowali by do siebie on słodki i ona słodka xD szkoda że nie mogą.się spotykać przez ten kontrakt, ona też jest młoda to pewnie też za bardzo nie pozwalają jeszcze dla niej się umawiać.

    Lubię

  6. Znaczy..jak dla mnie to ja nie wiem co tu słodkiego, normalne ludzkie zachowania.
    Na pierwszym Kookie był zaaferowany przemową i wpierw jej nie zauważył. A na drugim to ja już nie wiem czy on ją słucha czy odleciał w inny świat ;D
    Tak czy siak, ja bym tam była szczęśliwa gdyby Kookie kogoś sobie znalazł i był szczęśliwy, ale noo jestem pewna, że sporo ‚fanek’ byłoby rozwścieczonych, a dziewczyna Kookiego nie miała by życia, co i jego by raniło więc może na razie lepiej dla niego by był sam..co w sumie smutne jest.

    Lubię

  7. Ta sytuacja z kwiatami wydaje mi się bardzo zabawna i w sumie trochę niezręczna ale tak czy inaczej wygląda uroczo.
    Co do gifu nr 2… akurat tutaj nie widzę ani trochę z romansu bo po 1 Kook wygląda jakby go tam duchowo wgl nie było xd
    A po 2 to albo Kook ma zeza albo ja mam zwidy ale jak tak podążał za jego wzrokiem to mam raczej wrażenie że on nawet nie patrzy na nią tylko na jakieś „coś” obok niej xd
    Już nie mówiąc o tym że jego mimika wyraża dokładnie tyle, co np „ciekawe czy jakbym złapał wiewiórkę to Namjoon hyeong pozwoliłby mi ją zatrzymać…”
    Ale co do samej wizji jego związku to uważam to za zupełnie naturalne i chociaż to mój UB to i tak będę się cieszyć z jego szczęścia jak na prawdziwego fana przystało😀

    Lubię

  8. Głupota. Parę dni wcześniej wyciągnęli gifa gdzie Yoona tak samo wlepia się w Kookiego jak teraz on w Solbin. Na pierwszym gifie nie widzę żadnej interakcji między nimi prócz tego, że chłopak się zmieszał czy ona daje mu te kwiaty czy nie, na drugim widzę jak tępym wzrokiem na nią patrzy czyli zamyślił się lub nie myślał w ogóle tylko patrzył. Żadnych emocji. Zgadzam się z osobami mówiącymi, że po Jungkooku nieśmiałość była by wyraźniejszą oznaką jego uczuć niż to co tu widzę na gifach;)

    Lubię

  9. Pierwszy gif moim zdaniem wygląda bardziej jakby chciała dać kwiaty V, ale on tego nie zauważył, ale Solbin nie chciała go dziabnąć w ramie dlatego się cofnęła. Z kolei na 2 wygląda jakby się zawiesił, nie na niej, ale ogólnie w przestrzeni ^-^

    Lubię

  10. Powiem tyle teraz jest tak dużo o tym że maskara. A najfajniejsze jest to, że jungkook jest z Tzuyu niby i z Solbin. Naprawę ludzie nie mają co robić😄.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

