Jinyoung ujawnił z czego ma największy dochody.

Jinyoung (B1A4) pojawił się 3 listopada w ‚Happy Together 3’ i opowiadał o swojej pracy.

b1a4-jinyoung_1478189074_af_org

MC powiedział, że nie poznał go jako Jinyoung w dramie ‚Moonlight Drawn by Clouds.’ Chłopak powiedział: ‚W prawdziwym świecie, gdybym założył taki tradycyjny koreański kapelusz, pewnie nikt, by mnie nie poznał.’

Następnie MC, pochwalił jego kompozycję, a Jinyoung powiedział: ‚Kiedy byłem trainee, chciałem być bardzo pomocny. I znalazłem na swoim komputerze program dla kompozytorów. Jednego dnia stworzyłem kompozycje na pianino i poczułem to. Spróbowałem zagrać to w sali treningowej. Zespołowi się to spodobało, a firma wymyśliła dla tego tytuł.’

Park Myung Soo spytał: ‚Jako aktor, piosenkarz czy kompozytor, zarabiasz najwięcej?’ Jinyoung szybko powiedział: ‚Jako kompozytor.’

Stworzyłeś naprawdę świetne numery, Jinyoung! Oby tak dalej.

jinyoung_1478188976_201611032325184981092_20161103232531_01

Źródło: allkpop.com

3 comments on “Jinyoung ujawnił z czego ma największy dochody.

  1. I wielki szacunek dla niego, ciężko pracuje i jest zdolny. Niestety z idoli w zespołach częściowo zdzierają kasę, bo te zyski rozkładają się na wielu różnych poziomach. Dobrze, że ma możliwość i umiejętności żeby rozwijać się jako kompozytor.

    Lubię

  2. Każdy jego utwór jest BOSKI, a w stanie rządzi i ma mega głos. Wspomniałam, że wygląda cudnie?! No i wydaje się być uosobieniem dobra!😂😂😂

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

