Koreański fryzjer strzyże armię wojskową od ponad 35 lat za darmo!

Na oficjalnym Facebook’u Koreańskiej Armii pojawił się filmik, w którym pojawił się mężczyzna, który od 35 lat strzyże żołnierzy Armii Koreańskiej! Fryzjer robi to jako ochotnik, za darmo!

buzz_1478117876_af_org.jpg

So Young Do ma swój salon fryzjerski niedaleko bazy wojskowej w  Gangwon Do. Odwiedza ją raz w miesiącu, by obciąć bezpłatnie wszystkich żołnierzy.

W wywiadzie video powiedział: ‚Szedłem pewnego dnia obok bazy i pomyślałem, że oni wyglądają jak mój syn. I, że łatwo można ostrzyc 30 ludzi samemu.’ I zaczęło się to 35 lat temu i trwa do dziś. Mężczyzna został wolontariuszem. Jest bardzo szanowany i lubiany przez wszystkich w bazie.

Jeden z klientów So, powiedział: ‚Będziemy trenować dalej i ciężej, ponieważ on zawsze jest tu dla  nas.’

So dodał: ‚Moje dzieci dawno skończyły armię i obecnie już pracują. I chociaż minęło wiele lat, jak dalej przychodzę do bazy jako ochotnik.’

LINK DO FILMIKU

buzz_1478118546_984EN63ZG8A0G3393JDI.jpg

Post może dziwny, ale no musiałam napisać toć to mój kolega z fachy😀 Miałam cały czas zaciesz jak to tłumaczyłam ^^

Źródło: allkpop.com

 

5 comments on “Koreański fryzjer strzyże armię wojskową od ponad 35 lat za darmo!

Dodaj komentarz ^^

