[MV] B.A.P – SKYDIVE

29 comments on “[MV] B.A.P – SKYDIVE

  1. Kiedy tylko B.A.P powiadomiło nas, że szykuje się do comebacku wiedziałam, że to będzie kolejna dobra robota. Tym bardziej, że powrócili do swojego najmocniejszego stylu. Jednak nie spodziewałam się, że będzie to tak dobre. Nigdy, ale to nigdy mnie na zawodzą. Ten zespół udowadnia, że można tworzyć wszystko i jeśli tylko jest dobrze zrobione, będzie idealnie. Dla mnie, jest to jak na razie najlepszy comeback w tym roku. Nie mogę się do niczego przyczepić. Kocham ich. I na serio trzymam ich za słowo. Mają przylecieć i zaśpiewać to nam na żywo. Ale tylko pod warunkiem, że Yongguk będzie zdrowy. Cudni są. Piosenka dobrze zgrana a mv nawet mi się nie dłużyło. Pokazali jak to wszystko działa. Historia typowa ale dobrze pokazana. W ich stylu. Himchan przerażająco dobrze wczuł się w rolę. Idealne rysy twarzy. Nie mogę się doczekać, aż dostanę album w swoje łapy i przesłucham wszystkie piosenki.

    Lubię

  2. To jest BAP, które uwielbiam! ♥ Mroczny koncept, gangsterka, strzelaniny i brudna forsa. Gdy zobaczyłam, ze to trwa 10 minut to trochę się przeraziłam, ale oglądało mi to się świetnie, naprawdę, chłopaki odwalili kawał dobrej roboty. Teraz poprosze, zeby Himchan dostał angaż w jakimś filmie o mafii, imo nadaje się do tego idealnie xD
    Samą piosenkę będę musiała jeszcze przesłuchać kilka razy, bo tutaj bardziej człowiek się skupia na mv niż muzyce, ale pierwsze wrażenie raczej pozytywne. No i nie mogę się już doczekać, aż przesłucham cały album!

    Lubię

        • Widać, że dali im większe pole do popisu niż dotychczas i jestem z tego powodu szczęśliwa. Przez ostatnią sceną (Daehyun i Jongup) omal się nie poryczałam. Naprawdę dobrze zagrali. Jeśli nie zaśpiewają na MAMA to całkowicie stracę wiarę w kpop. Mam gdzieś nominacje bo to jedna wielka walka na fandomy ale występ to jednak wyraz szacunku.

          Lubię

  3. Jestem wniebowzięta. Teledysk jest świetny, piosenka jeszcze lepsza, a cała historia…. cóż, dokładnie taka jak samo B.A.P, wciągająca, dopracowana, niebezpiecznie cudowna… Po tych dwóch latach przerwy naprawdę ostro wzięli się „do roboty” i zafundowali nam rok pełen niespodzianek na najwyższym poziomie. ❤

    Lubię

  4. Kocham, kocham, kocham. B.A.P to boysband który słucham najdłużej i nieprzerwanie do dziś, w sumie zaczęłam niedługo po ich debiucie. Każdy ich comeback jest cudowny i nigdy mnie nie zawodzą, a już w szczególności kiedy wracają z silnym konceptem – istny raj dla uszu i oczu.
    MV świetnie wyreżyserowane, powtórka z One Shot – świetny ruch. Jongupa się nie spodziewałam, a to drań😄 Rapu Zelo nawet nie będę próbować odtworzyć bo połamię język na drugim słowie, prędkość LTE. Wokale niesamowite, a rap Yongguka jak zwykle zachwyca.
    Idę popieścić moje uszy i zabieram się za słuchanie albumu😀

    Lubię

      • gdyby tak spojrzeć… skoro army zaczynają z bts przy każdym poście z twice czy ioi, to dlaczego inni nie mogą wspomnieć o bts przy innej grupie?… Wszędzie ich wtrącacie, to już się zrobiło naprawde nudne i czasami nawet chamskie. Zbulwersowałaś się że ktoś wspomniał że ktoś inny jest lepszy niż bts? Tak czują się wszyscy fani twice ostatnio gdy piszecie pod postami z ich wygranymi że to bts powinni zgarnąć nagrody.

        Lubię

        • Przepraszam cię bardzo, ale zbulwersowałam się dopiero przy twoim komentarzu. Jestem ARMY i się tego nie wstydzę. Potrafię docenić inne zespoły np jak tu BAP, bo uwielbiam i ich i ich muzykę i taka ciekawostka nie potnę się przez to, że komuś się ta czy tamta piosenka podoba bardziej niż tam śmaka BTS. A wiesz dlaczego?! BO TO CZYJAŚ OPINIA, KTÓRĄ JAK NAJBARDZIEJ KAŻDY POWINIEN MIEĆ! Mnie jakoś gbandy nie interesują, ale wiem co się pod takimi postami dzieję (i uwierz lub nie, ale to nie tylko ARMY zaczynają ,,OMG!”) i dlatego napisałam po co to znowu zaczynać tu i tylko się wszystkim ciśnienie podnosi. Wystarczyło napisać jak reszta ,,fajne” ,,podoba mi się” czy wyrazić jakąkolwiek opinię o tym o czym jest dany post, a nie lecieć ,,lepsze od tego i tamtego”, bo wiadomo, że ktoś to może podchwycić i znowu się zaczną dramy (i nie mowa tu tylko o BTS, ale o wszytkich innych zespołach), więc nie wyskakuj z tym ,,WY”, bo nie każda ARMY ma problem jeśli ktoś woli inne zespoły lub, że każda/każdy ich wszędzie wciska, bo nie każda/każdy to robi. AMEN

          Lubię

          • Skoro to wątek o BAP to niech pozostanie BAP, nie wykasujecie tu z BTS że są lepsi i tak dalej bo to nikogo nie obchodzi… Sami sobie tworzycie taką opinię o waszym fandomie jak się zachowujecie.

            Lubię

            • Nie wiem czy ta odpowiedź miała być do mnie czy nie, bo nie bardzo pokrywa się z tym co napisałam. Ja jako ARMY napisałam, żeby nie zaczynać z BTS tylko wypowiadać się na temat BAP o których jest post. Nikt z tego również co widzę nie wyskoczył, że BTS jest lepsze tylko właśnie, że gorsze, więc nie wiem, kto tworzy sobie złą opinię…

              Lubię

    • A ja myślę, że koncept skopiowali od… samych siebie😀 „One shot” o podobnej tematyce wyszło w 2013 roku. BAP słyną z takich mocnych konceptów.
      Skończcie proszę z tym kopiowaniem, bo to nudne.

      Lubię

    • Też pomyślałam o 24K oglądając ten teledysk. Jednak B.A.P zrobiło to inaczej. Po swojemu. Przez co nie można powiedzieć, że skopiowali koncept. Wybrali ten sam temat, ale zrobili to w swoim stylu. Teledysk oglądałam z zaciekawieniem. Jestem pod wrażeniem. Wyszło im to genialnie. I tak jak osoby powyżej pisały, chciałabym ich zobaczyć w filmie gangsterskim🙂

      Lubię

  5. Dopiero miałam chwilę, żeby zobaczyć teledysk (Troszkę dłuższą chwilę ^^)
    A więc tak… piosenka jest po prostu obłędna❤ wiedziałam już, że to będzie coś wspaniałego po przesłuchaniu teasera albumu❤ nie zawiodłam się na chłopakach
    Co to teledysku.. trochę przerażał mnie jego czas.. ale była ciekawa tego. Co prawda od razu przypomniało mi się BINGO od 24K😀 ale… to nie to samo. Chociaż motyw podobny… ale to jest tak mocno w stylu B.A.P😀 Mam wrażenie, że mało tutaj Zelo i Yongguka a bardzo dużo Himchana i Daehyuna. Nie mówię, że to źle, ale jakoś mi ich brakowało trochę. Końcówka mnie zdziwiła bardzo😀
    Podsumowując, chłopaki odwalili kawał dobrej roboty i uważam, że Daehyun , Himchan i Jongup mogli by być aktorami ^^

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

