[MV] BTOB – I’ll be your man

12 comments on “[MV] BTOB – I’ll be your man

  1. …..myśli….myślenia ciąg dalszy………
    No dobra, nie ważne ile o tym myślę, to i tak wychodzi na to, że moim zdaniem to zdecydowanie ich najlepsza piosenka. Chłopaki mają ciekawy koncept, nie są mdli, ale co ważniejsze, piosenka wpada w ucho i po prostu mi się podoba🙂
    Fanki BTOB muszą być teraz bardzo dumne z chłopaków😀

    Lubię

  2. Jeżuniu… Jak nie wygrają jakieś nagrody z tym kawałkiem to chyba rzucam kpop. To ich najlepsza piosenka i teledysk do tej pory. Wpada w ucho, a nie jest mdła. Chociaż ja kocham ich ballady. Btob hwaiting❤

    Lubię

  3. Świetna piosenka i fajny teledysk, podobają mi się w takim intensywniejszym wydaniu🙂
    Mam tylko pytanie, mam nadzieję że nie zabrzmi złośliwie, po prostu nie śledzę BTOB, a zaciekawiło mnie, czy Peniel z jakiegoś konkretnego powodu jest łysy? Najpierw chyba był bardzo krótko przystrzyżony, ale teraz to już wygląda na kompletnie łysego, to taki styl czy coś się za tym kryje?

    Lubię

    • Penieli ciepri prawdopodobnie na łysienie plackowate, więc od dwóch lat chodzi w czpkach, ten comeback to przełam bo pokazał głowę, często na instagramie jego selfie są od czoła. Na ogół nosi czapki. Trzeba być z niego dumnym, że ją ściągnął

      Lubię

  4. Kocham ich za wszystko… Muzyka, tekst, aranżacja, look i sam mv przyprawia mnie o dreszcze🙂
    Vocal i rap uzupełniają się w doskonały sposób.
    Mam nadzieję, że ten utwór wyniesie ich na szczyt, bo bardzo na to zasługują🙂
    Tym razem nazwa albumu NEW MEN absolutnie pokrywa się z tym co widzimy i słyszymy🙂
    echhhhh mogę słuchać i oglądać bez końca

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

