Suga wyznał, że nie sądził, że ‚Blood, Sweat, Tears’ zdobędzie takie uznanie, ponieważ jest ‚nieczyste’.

Suga wyznał, że w pierwszej chwili tytuł  ‚Blood, Sweat, Tears’ bardzo mu się nie spodobał.

bts-suga_1478387704_af_org.jpg

BTS udzieliło wywiadu  ‚Entertainment Relay’, w którym chłopak wyznał, że został nazwany ‚Pele’ BTS (Nawiązując do piłkarza, który zawsze podaje złe prognozy). Powiedział, że nie sądził, że utwory z tego albumy tak dobrze się przyjmą.

Powiedział: ‚Szczerze to nie sądziłem, że ‚Blood, Sweat, Tears’ będzie takie dobre. Czy nie sądzicie, że ten tytuł jest taki brudny?’ Wytłumaczył, że nie podoba mu się tytuł, w którym występują ludzkie wydzieliny. Przyznał: ‚Myślałem, że będzie źle, ale wyszło inaczej.’

suga_1478387733_20161105_1478349925_45389100_1.jpg

Źródło: allkpop.com

8 comments on “Suga wyznał, że nie sądził, że ‚Blood, Sweat, Tears’ zdobędzie takie uznanie, ponieważ jest ‚nieczyste’.

  1. Hahahahahahahah padłam🙂 ………… Suga xd brak mi słów❤ ……. hahaha iiii reakcja Jimina 🙂🙂
    Mi sie ten tytuł podoba jest taki epicki i zmusza do głębszego zastanowienia …… no ale cóż Suga skwitował krótko ………… to po co ja sie wysilałam nad jego analizą :):)

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

