BamBam ujawnił, że kupił dom rodzicom i samochód siostrze.

BamBam wyznał w programie, że zrobił prezenty swoim bliskim z zarobów, jako członek GOT7!

got7-bambam_1478501863_af_org.jpg

Podczas audycji radiowej ‚Two O’Clock Date With Ji Suk Jin’, został zapytany, czy BamBam to jego prawdziwe nazwisko, którego używa normalnie. Powiedział: ‚Tajowie mają zazwyczaj imię i nazwisko. Jest to coś co zostaje zapisane w dokumentach. Ludzie nazywają mnie BamBam, ale naprawdę nazywa się Kunpimook Bhuwakul.’

Spytany, czy jest taka osoba, której jest za coś wdzięczny i chciałby się odpłacić, powiedział: ‚Jest wiele ludzi, którym jestem wdzięczny. Mogę wreszcie odpłacić się ludziom, którym jestem wdzięczny od samego debiutu. Kupiłem dom rodzicom i samochód mojej siostrze. Kiedy staniemy się [GOT7] więksi, chciałbym również podarować coś ludziom z wytwórni, którzy tak ciężko pracują, na nas sukces.’

Słodko.

Źródło: allkpo.com

4 comments on “BamBam ujawnił, że kupił dom rodzicom i samochód siostrze.

  1. W takiej chwili chciałabym być jego siostrą! w sumie to nic nadzwyczajnego wielu idoli obdarowuje bliskich takimi prezentami. Gdybym sama miała tyle kasy to bym kupiła rodzicom mieszkanie.

    Lubię

  2. Bardzo ładny gest. Swoją drogą to nieźle obrazuje jak dobrze się GOT7 powodzi, chociaż są w sumie jeszcze dość młodym zespołem, jestem pod niemałym wrażeniem.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

