MAMAMOO po raz drugi dodaje MV do piosenki ‚Decalcomanie’ + wyjaśnienie Solar

To nie pierwszy raz, kiedy MAMAMOO wywołały kontrowersje z podtekstami seksualnymi z MV.

Kiedy dziewczyny powróciły z „Um Oh Ah Yeh’. Niektórzy krytykowali teledysk, w momentach, kiedy Solar próbowała pocałować nieprzytomną Moonbyul w szpitalu. Oraz kiedy Hwasa próbowała zmusić Solar w scenie na lotnisku.

Jednak tym razem, wydaje się, że dziewczyny poszły za daleko. Chodzi o scenę, w której pewien mężczyzna wymusza na Solar pocałunek. Dziewczyna na początku opiera się, jednak ostatecznie poddaje się. Fani wyrazili gniew na niestosowność tej sceny. Według internautów scena wyglądała jak napaść seksualna, dlatego MV zostało usunięte. Problematyczny fragment został pominięty, a teledysk znów opublikowany.

Ponadto podczas konferencji, Solar mówiła o tej scenie: ‚Próbowałam scenę pocałunku w tym MV. Tak naprawdę to tylko udawaliśmy. Byłam bardzo zakłopotana i zawstydzona tym. Doprowadzało mnie to do szału. Chciałam się ukryć.’

W sprawie ‚jej’ męża, Eric’a Nam, powiedziała: ‚Musiałam to zrobić, bo to moja praca, prawda? Myślę, że jest w stanie to zrozumieć.’

Co myślicie o usuniętej scenie?

Źródło: allkpop.com

11 comments on “MAMAMOO po raz drugi dodaje MV do piosenki ‚Decalcomanie’ + wyjaśnienie Solar

  1. Szczerze, też byłam zaskoczona tą sceną bo faktycznie wyglądało to na czym wbrew jej woli, niezdrowy związek, ale zakończenie tej sceny było raczej hm.. jak w każdej typowej książce/filmie, poddała się mu i „pozwoliła” na to. Z dalszym oglądaniem MV nawet zapomniałam o tej scenie więc się nad nią dłużej nie rozpływałam.

    Lubię

  2. Jak dla mnie Solar nie była temu przeciwna w końcu się ‚poddała’ jeśli mogę to tak określic a jak widac wczesniej na teledysku zerkała na nego więc można powiedzieć ze jej się podobał i tak w sumie nie widze tu powody aby to usuwać

    Lubię

  3. Mówiąc szczerze, to jestem zdziwiona. Przecież to klasyczna scena z dramy xD Ona ucieka, on ją mocno łapie za rękę albo przykuwa do ściany a potem ją całuje „bez pozwolenia”.xD
    Mnie w każdym razie ta scena nie ruszyła.

    Lubię

    • Tak klasyczna ale ostatnio było dużo o tym w sieci szczególnie o dramach gdzie kobiety często są źle traktowane. Zrobił się szum na ten temat.
      Wiedziałam że to zostanie usunięte.

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

