TWICE pobiły kolejny rekord!

TWICE są pierwszym k-popowym zespołem, który tak szybko zdobył ponad 40 milionów wyświetleń pod MV!

twice_1478488519_af_org

Piosenka ‚TT’ od TWICE bije kolejne rekordy! Tym razem dziewczyny stały się grupą, która najszybciej osiągnęła ponad 40 milionów wyświetleń na YT. To świetny wynik, zważywszy na to, że piosenka ma dużo wrogów i została udostępniona dwa tygodnie temu.

Gratulacje dla TWICE!

Źródło: allkpop.com

16 comments on “TWICE pobiły kolejny rekord!

  1. Gratulacje🙂 40 milionów w tak krótkim czasie to naprawdę świetny wynik🙂 Wcześniej ta piosenka nie przypadła mi do gustu,a kilka dni temu przesluchalam ją ponownie i od tego czasu słucham ją codziennie. Całkiem mi się spodobała.

    Lubię

  2. Zgadzam się piosenka szału nie robi a jest wiele wyświetleń bo dużo osób daje im łapkę w dół i hejtuje poza tym jest wiele innych zespołów, które zasługują na uwage nie tylko one

    Lubię

    • Mi również piosenka nie przypadła do gustu, ale w Korei dziewczyny są popularne i lubiane. Mają sporo fanów, albo przynajmniej neutralne osoby, które chciały zerknąć na MV, dlatego że jest tak bardzo hejtowane. (między innymi ja)
      I oczywiście nie zapominajmy, że każdy zespół ma hejterów, którzy tylko go bardziej rozsławiają.
      Lepiej byłoby po prostu zostawić Twice w spokoju ^^

      Lubię

  3. Zgadzam się z wami ale też są one ukazywane wszędzie gdzie się da i jest to wkurzające bo jyp chyba nie potrafi wypromować innych swoich zespołów przecież są np got7 l.o.l itd

    Lubię

    • Trzeba to przeczekać c;
      Był już zespół, który denerwował mnie byciem dosłownie wszędzie i wygrywaniem wszystkiego, co się tylko dało i to bardziej niż Twice, więc wytrzymam. Dziewczyny skończą promocje, przestaną się pojawiać i tyle.

      Lubię

  4. I.O.I nie są z JYP… zadebiutowały pod skrzydłami innej agencji.
    Mi szkoda 2PM i MissA bo wygląda na to że JYP położyło już na nich laskę.

    Lubię

  5. Ja wam powiem jedno. Dziewczyny są przeciętne nie mają jakieś super głosu. Piosenka taka se dla mnie. Ja nie chce ich hejtować bo to nie o to chodzi ale mnie powoli wkurza to. Wszędzie TWICE normalnie wszędzie. To powoli robi się chore. Nie to że uważam że są beztalenciem i wgl. ale moim zdaniem nie dały czadu z tą piosenką. Moim zdaniem inne zespołu zasłużyły bardziej ni TWICE. To jest tylko moja opinia każdy ma inny gust i trzymam kciuki za nie ale proszę was co chwila jest temat o TWICE i nie chodzi mi o tą stronę ale w ogóle jest teraz tylko szał na nie

    Lubię

  6. To naprawdę niespodziewane osiągnięcie. O ile piosenka po odsłuchaniu kilka razy, wpada w ucho i spodobała mi się, to MV raczej nie przyciąga uwagi na dłużej. Muszą mieć bardzo oddany i pracowity fandom.
    Nie ma co się złościć, takie są uroki fazy na dany zespół w danym momencie, można dać się ponieś i płynąć z falą, albo przeczekać cierpliwie🙂

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

