[MV] Kris Wu – JULY

Tęskniłam❤

10 comments on “[MV] Kris Wu – JULY

  1. Hejty pewnie polecą ale co tam.. I dont care. Ja do Krisa mam ogólnie już jakiś sentyment ze względu że należał do EXO, ale te jego ruchy, gesty, słowa(w sumie też), spojrzenie, włosy, ubrania i ogólnie muzyka no normalnie widzę i słyszę drugiego Biebera:/

    Lubię

      • Mi się to skojarzyło z takim 4in1
        Drake – rytm
        Bieber – styl i kiedy ma kaptur na głowie
        Jay Park – coś ze stylu bycia, poruszania się
        G-Dragon – mam na myśli tą zaczesaną do tyłu fryzurę
        Ale takie połączenie wydaje mi się być naprawdę dobre😀

        Liked by 1 osoba

  2. Nie mój typ muzyki i kompletnie nie w moim guście stylizacje oraz koncept MV, ale za to wielki plus za to że cała piosenka po angielsku🙂 No fajnie, że nie rezygnuje ze śpiewania.

    Lubię

  3. Szczerze? Daję okejkę. Jak jakoś nie przepadałam za muzyką Krisa. Nie moje rytmy to ta naprawdę jest dobra. Nie najlepsza, a fajna do posłuchania. Brawo Kris ;3

    Lubię

  4. Kris jest postacią, której praktycznie w ogóle nie śledzę w mediach społecznościowych… Może to też trochę wynika z faktu, że zaczęłam słuchać EXO już po jego odejściu, aczkolwiek Tao i Luhana lubię, a Kris zawsze jakoś mi uciekał. Jedyne co wiem to to, że kręcił ostatnio film z Dieselem (którego btw uwielbiam) i ogółem, że całkiem nieźle sobie radzi w showbiznesie. No i właśnie teraz widzę… Bardzo podoba mi się ten kawałek! Zgodzę się z tym, że jest to baaardzo w stylu Biebera, ale nie uważam, że to źle. To, co ostatnio nagrywa Justin jest całkiem niezłe, a fakt, że akurat taka stylistyka zrobiła się teraz modna, to też nie jego wina😛

    Lubię

  5. To srebrne coś, na zębach NOT. Pomarańczowe wdzianko…kojarzy się mi z więźniem
    Ale piosenka ogólnie fajna, idealna na imprezy, przyjemnie się słucha. Teledysk taki typowy szału ni ma, ale tragedii też nie.
    Ogólnie jest dobrze i życzę zatem sukcesów😉

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

