VICTON

VICTON_debut_group_photo.png

VICTON – południowokoreański boysband. Zadebiutowali 9 listopada 2016 roku, spod skrzydeł PlanA Ent. Ich debiutancki utwór to: ‚I’m Fine‚. Grupa skałada się z 7 członków: Han SeungWoo, Kang SeungSik, Heo Chan, Lim SeJun, Do HanSe, Choi ByungChan oraz Jung SuBin. Zespół był już nieco znany przed debiutem. Występowieli w eminowanym przez Mnet programie ‚Me & 7 Men‚. Program opowidał o przygotowaniach chłopaków do debiutu.

Nazwa ich pierwszego mini albumy to ‚Voice To New World‚ co również oznacza ich nazwe. W tłumaczeniu: chłopcy chcą być głosem dla całkiem nowego świata.

Członkowie

Dyskografia

Mini albumy

  • [2016] Voice To New World

Współpraca

  • [2016] ‚Plan A Second Episode’ (ft. Huh Gak)

Oficjalne strony

2 comments on “VICTON

  1. Jak fajnie że pojawił się profil o nich, już sie zastanawiałam czy oni mieli wcześniej dwie nazwy zanim zadebiutowali pod nazwa „VICTON”.
    Widziałam ich piosenke , nawet fajna w pada w ucho ale myślałam że zadebiutują z innym konceptem patrząc na ich taki jeden teaser gdzie oni tańczyli.
    Ale i tak życze powodzenia🙂

    Lubię

    • Mnie zainteresowali swoją piosenką i wczoraj szukałam o nich informacji i kleiłam profil ^^ jak na razie skradli me serce i na pewno będę ich śledzić dalej😀 i jak naj bardziej życzę im sukcesu ♡

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

