TOP zdał egzamin do wojska

TOP zdał egzamin więc do wojska musi udać się w najbliższych 3 miesiącach.

Niestety będziemy musieli go już niedługo pożegnać ;(

źródło: Keep calm and BIG BANG.

 

 

14 comments on “TOP zdał egzamin do wojska

  1. To takie przytłaczające wiedząc, że ostatnie koncerty BIGBANG w pełnym składzie będą w styczniu, a później zobaczymy w całości BIGBANG dopiero w 2020/21. Smutny jest fakt, że zostało tak nie wiele czasu, a o albumie nic nie słychać, a jak już dojdzie do jego wydania, to będzie pewnie bez promocji, bo niby kiedy, jak jeszcze mają przed sobą koncerty. YG zmarnował kolejny ostatni roku, ważny rok, bo nie dosyć, że była 10 rocznica, to jeszcze dochodzi fakt służby wojskowej.
    To powinien być rok dla BIGBAN I VIPÓW, bo może pod względem koncertów może i był, ale w innym przypadku było słabo.

    Cóż mam nadzieje, że przynajmniej przed pójściem kolejnych osób do wojska doczekamy się jakiś solowych comebacków.

    Lubię

  2. Cóż… Wiedziałam, że to kiedyś nastąpi, że mój UB pójdzie do wojska. I stało się. Idzie. Nie wiem, jak to napisać, aby nie wyjść na jakiegoś krejzola, ale będzie mi go strasznie brakować, bo tak się składa, że nasz drogi Seung Hyun jest jedną z niewielu osób, które potrafią mi poprawić nastrój samym swoim istnieniem, odpałami, głupimi odzywkami, nawet tym nie do końca normalnym krzesłowym spamem na Instagramie. Niemal za każdym razem, jak go widzę, czy to, że wstawia kolejny post na Insta, od razu mam banan na twarzy. Nie wiem, może to nienormalne, że tak przeżywam, jego pójście do wojska, ale nie zamierzam się tym przejmować. Nikomu tym krzywdy nie robię. Naprawdę, te dwa najbliższe lata będą dla mnie ciężkie.
    Mam nadzieję, że chłopak sobie poradzi i szybko do nas wróci.
    Czekamy z niecierpliwością na jego powrót🙂

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

