TWICE osiągnęły 100 milinów wyświetleń z piosenką ‚Like OHH-AHH

Gratulacje dla TWICE! Ich debiutanckie MV osiągnęło 1oo milinów wyświetleń!

twice_1478817786_127

twice_1478817539_screen_shot_2016-11-10_at_5-38-42_pm

MV zostało wydane 16 października 2015 roku i dnia dzisiejszego osiągnęło ponad 100 milinów wyświetleń!

12 comments on “TWICE osiągnęły 100 milinów wyświetleń z piosenką ‚Like OHH-AHH

  1. Lubiłam Twice… naprawdę, fajne dziewczyny i w ogóle… Gratulacje. Ale zaczęłam już pod koniec ich meeega przedłużonej na siłę promocji z „cheer up” odczuwać wkurzenie na JYP bo w sumie teraz tylko one są promowane… Wszystko kręci się wokół nich. I tak na serio zaczyna mnie irytować, że są wszędzie. Dosłownie! Włączam odcinek weekly idol z btob a tu mi jedna z członkini twice wyskakuje. Oglądam jakiś program muzyczny a tu twice ze specjalnym występem. Kolejny program i członkini twice coś tam zapowiada. Serio! No to nie wina dziewczyn, niech korzystają, ale by się agencja opamiętała, bo jeszcze inne zespoły i artystów mają.
    I teraz hejty polecą bo ojej… mówie swoje zdanie. Ale nie ważne. Bawcie się w swoje poprawności polityczne, powodzenia😛

    Lubię

    • nie wiem czy to poprawność polityczna ale akurat ta piosenka jak dla mnie jest całkiem spoko w porównaniu do tego co promują obecnie:) ale zgodzę się z Tobą że dziewczyny teraz są praktycznie wszędzie i jakby mogły to nawet z lodówki by wyskoczyły:) smutne jest to że przez to JYP zaniedbuje swoje inne grupy.

      Lubię

  2. Ogólnie teraz te wyświetlenia szybciej są nabijane niż kiedyś. Pamiętam ile trzeba było czekać na pierwsze 100 milionów Big Bang albo SNSD, a teraz lada moment kolejna setka im nabije.
    Twice zbliżają się do cienkiej linii, gdzie przesadna promocja zamiast zyskiwać fanów, kreuje antyfanów. Wiele zespołów i artystów się z tym zetknęło. Co za dużo to niezdrowo, oby JYP o tym pamiętało.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s