Yoon Chaekyung (I.B.I) dołączy do April

yoon chaekyung

Yoon Chaekyung, która ostatnio promowała się jako część C.I.V.A i I.B.I, dołączy jako piąta członkini do April.

Wcześniej April straciło dwie członkinie, Somin i Hyunjoo, po czym ogłoszono, że zostanie dodana do grupy nowa osoba. DSP oznajmiło, że do grupy może dołączyć 6 członkini.

Yoon Chaekyung ma już doświadczenie jako członkini April, gdy tymczasowo zastąpiła Hyunjoo – która była nieobecna z powodu problemów zdrowotnych – podczas sierpniowego koncertu grupy.

Yoon Chaekyung zadebiutowała w Japonii, w grupie Puretty, następnie pojawiła się w „Baby Kara Project” stacji MBC i „Produce 101” Mnet.


źr: (1)

9 comments on “Yoon Chaekyung (I.B.I) dołączy do April

  1. Coś mi się skojarzyło…. Jak usłyszałam o projekcie Sm ent. o NCT to spodziewałam się zupełnie czegoś innego. Myślałam że to będzie trochę bardziej „płynne” jeśli mogę to tak nazwać a oni porobili sztywne unity. Teraz wydaje mi się że DSP NIEZAMIERZENIE realizuje ten pomyśl lepiej od samego SM😀

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

