[Teaser] SHINee – Tell Me What To Do

10 comments on “[Teaser] SHINee – Tell Me What To Do

  1. Zapowiada się niesamowicie❤ Już teraz wiem, że to będzie piosenka którą przez miesiąc jak nie dłużej będę słuchać non stop😄 Tylko ten palący się samochód w MV. Mam takie wrażenie, że gdzieś widziałam podobny obraz. Moje pierwsze skojarzenie to było Hard Carry (podobno kolorystyka), ale tam był samolot, a nie auto. Hm…nie wiem, dziwne. Może nie ma żadnego podobieństwa, tylko ja się już naoglądałam tyle tych MV, że miesza mi się w głowie😄

    Lubię

    • Płonący samochód jest m.in w EXO – Monster i scena jest bardzo podobnie uchwycona, niemal tak samo. Jest też w Fire BTS, ale tam już jest inne ujęcie płonącego samochodu, bardziej wyraźne i jest bardziej tłem niż osobną sceną😀 I też jestem prawie pewna że istnieje kilka innych MV z płonącym samochodem😀

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

