V wyjawił, że niedawno zmarła jego babcia.

V (BTS) wyjawił, dlaczego ostatnimi czasy, był przygnębiony.

bts-v_1478997757_af_org.jpg

W ten weekend miał miejsce trzeci fanmeeting BTS – ‚ARMY.ZIP’. Podczas pierwszego występu, 12 listopada, V wyjaśnił, dlaczego ostatnio był nieco przygnębiony oraz nieobecny. Podczas, gdy BTS byli na występach na Filipinach, zmarła ukochana babcia V. Był to też powód, dla którego chłopak wspominał o niej, gdy zdobyli nagrodę za pierwsze miejsce. Tłumaczył, że odeszła, zanim zdążył się z nią zobaczyć.

Pozostali członkowie również uronił łzy, gdy V o tym mówił. Aby pokazać wsparcie koledze, obejmowali go ramieniem. Wyrazy kondolencji dla Taehyung’a oraz jego rodziny.

Źródło: allkpop.com

6 comments on “V wyjawił, że niedawno zmarła jego babcia.

  1. Sama uroniłam łzy, gdy V mówił o swojej babci. To piękne, że chłopak w jego wieku bez wstydu mówi w taki sposób o swojej rodzinie. I przede wszystkim – postawa pozostałych członków. Jungkook praktycznie cały czas stał ze spuszczoną głową, jak gdyby nie potrafił słuchać, że jego hyung cierpi. No i przeszklone oczy Jimina. Najbardziej zabolał mnie moment, kiedy Tae powiedział, że nie zdążył jej podziękować na czas. Przypomniałam sobie gdy to zrobił i wtedy byłam pewna, że to po prostu żarcik, tak samo jak wtedy, gdy losowi ludzie mówią do kamery „pozdrawiam moją mamę”. Przez myśl by mi nie przeszło, że jego babcia nie żyje. Jest mi go bardzo szkoda i liczę, że szybko się pozbiera, a przyjaciele mu w tym pomogą.

    Liked by 1 osoba

  2. Bardzo dobrze rozumiem jego teraźniejszą sytuacje, bo sama niedawno straciłam bliską osobę. Kiedy oglądałam jak mówił o swojej babci, miałam łzy w oczach. To było bardzo smutne i wzruszające. Kochał ją, a przez swoją pracę nawet nie ma wystarczająco czasu na żałobę. Współczuję mu z całego serca .

    Lubię

  3. Widziałam ten filmik dzisiaj( już w sumie)😦 jak tylko przeczytałam słowo „zmarła” od razu zaczęłam płakać normalnie jakby ktoś włączył u mnie przycisk „płacz”, chyba już się przyzwyczaiłam do chłopaków że cierpie razem z nimi i ciesze sie jak glupia wraz z nim, ale chyba każda ARMY tak ma lub może to już moja obsesja na ich punkcie.. Anyway
    .. Tak strasznie mi go szkoda, wiem jak to jest bo mną się babcia też zajmowała i też zmarła na początku września fakt że 4 lata temu, ale pamietam ten dzień jakby to było wczoraj.. Głupi wrzesień.:/ ale wydaje mi się że mimo wielkiego bólu V jest szczęściarzem że ma takich dobrych ludzi obok siebie, chłopcy są bardzo zżyci ze sobą więc na pewno go wspierają jak tylko mogą więc dzięki nim ten ból nie jest taki ciężki, bo teraz i nie tylko razem płaczą i się śmieją co daje dużo siły dla V. W takich chwilach ważne jest żeby być z ludźmi a że są ze sobą 24 h codziennie to na pewno lepiej się czuje V gdy jest z nimi. Mimo że tego nie przeczyta V to na nagraniu poprosił żeby Army pamiętały o jego babci więc może głupie ale dzisiaj w kościele nawet pomodliłam się za jego babcie🙂 V fighting! Po stracie osoby tylko czas leczy rany i czas z przyjaciółmi, dla całej rodziny V mogę jedynie złożyć moje kondolencje.

    Lubię

  4. Kiedy oglądałam to, jak mówił o swojej babci sama zaczęłam płakać. Taehyung wiedział, że ARMY będą się o niego martwić. Kisił w sobie tą stratę i cały ból, uśmiechał się dla nas, dla jego ARMYs… Nawet nie wyobrażałam sobie, że mogę być tak bardzo smutna z tego powodu, ponieważ nie potrafił się z nami podzielić tym wcześniej. I nie dziwię mu się, sama pod koniec maja straciłam moją kochaną babcie i wiem jaki to olbrzymi ból, zwłaszcza gdy wszyscy mówią, jak bardzo im przykro, że bliska ci osoba odeszła. Taehyung fighting! ♥

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

