Lista 5 zespołów, które najszybciej zdobyły 50 mln wyświetleń na YT

*days – dni
*months – miesiące

19 comments on “Lista 5 zespołów, które najszybciej zdobyły 50 mln wyświetleń na YT

  1. TWICE dominują. ‚Cheer Up’ oraz ‚TT’ na podium. ‚Monster’ to oczywisty sukces. BlackPink mimo minimalnej promocji dobrze sobie radzą. A BB… Mimo tylu lat trzymają poziom i fanów przy sobie.

    Lubię

  2. TT zdobyło 50 mln wyświetleń w około 22 dni, czemu zamiast tego jest Cheer Up?
    Niedługo do tej listy dołączy BTS z Blood Sweat Tears ^^ Jeszcze tylko 2 tys. wyświetleń~

    Lubię

    • 50 dobiły dzisiaj/wczoraj a lista ma pewnie kilka dni/tyg. Więc to chyba oczywiste, że ich nie ma. Poza tym, wystarczy spojrzeć na obrazek by skumać, że to właśnie ‚TT’ jest na pierwszym a reszta oczko niżej.

      Lubię

    • Jak odświeżysz, to BTS z Blood Sweat and Tears już mają te 50 milionów i to jest dokładnie 1 miesiąc i 5 dni
      Tak więc w tej chwili miejsce 1 to TT od TWICE, a drugie to Blood Sweat and Tears &BTS (czy tylko mnie zaskakuje, jak szybko te rankingi ulegają zmianom?)

      Lubię

      • To jak listy przebojów. Co tydz inaczej. Nie wiem jak inni ale ja uwielbiam czytać kometarze na YT pod mv. Takie dramy dotyczące tych wyświetleń, np. dawać! dobijmy do tylu i tylu…Ludzie na serio nie mają co robić (cieszę się, że pracuje)

        Lubię

        • Ja za to uwielbiam czytać komentarze pod listami top50 na k-ville ♥
          Ci ludzie się tak śmiesznie czasami zachowują…jak np teksty w stylu (nie będę podawać konkretnych zespołów): „to nie fair że X znowu ma pierwsze miejsce! Ich fanów jest po prostu za dużo! Dajcie szansę innym zespołom!”
          Widziałaś kiedyś komentarze tego typu? Są mega zabawne xD

          Lubię

          • Bardzo dużo. Właściwie pod każdym filmikiem typu ‚top 5-50’ i jest zaznaczone ‚moja opinia’ prawdziwe bitwy się odgrywają. Nabijanie wyświetleń by tylko pobić inny zespół jest żałosne. Ale są przypadki miłe. Np, VIPy nabijają pod ‚Bad Boy’ wyświetlenia jako prezent dla TOPa. Chcą dobić 100. Miło, prawda? Ale im dalej czytałam tym było coraz żałośniej. ‚Dobijmy tu! Tam też! Ale tu też by się przydało!’

            Lubię

            • Ale i tak NAJGORSZE są te w których nie ma że tylko dobić, ale coś w stylu „tamten teledysk ma już prawie tyle co nasz! Nabijajcie, nie możemy pozwolić żeby tamten nas wyprzedził”
              Ale plus tego jest taki, że nie potrzebuję kabaretów oglądać, bo mam te komentarze😀

              Lubię

              • Prawda, prawda! No ale najwyraźniej są dla nich ważne. Młodość. Chyba potrzebują jakiegoś dowodu który potwierdzi, że ich zespół wybija się ponad inne. Jak byłam młodsza to też potrzebowałam czegoś takiego. Teraz jedynie czego potrzebuje to muzyki która mi się spodoba. Mam gdzieś kto i o czym śpiewa. Wyrosną. Jednak każde pokolenie jest coraz bardziej bezczelne. Niech sobie nabijają. Ja mam jakąś rozrywkę podczas słuchania. Wystarczy zjechać niżej.

                Lubię

                • Hahahaha ej bo jak tak mówisz, to się czuję przy tobie tak mega młodo, jakbyś miała co najmniej te 30 lat T▲T
                  Może ujmijmy to tak: po prostu wszyscy nowi kpoperzy, jak i ci z niewielkim stażem muszą po prostu nauczyć się jak nabrać dystansu do pewnych spraw ;D

                  Lubię

                  • Mam 23 a mentalnie jeszcze młodsza jestem haha. Lecz po prostu mam gdzieś te wszystkie wyniki bo ja za bardzo kocham zabawę z muzyką (szczególnie starą. lata 60-90 były takie piękne…)
                    Im dłużej siedzisz w kpopie tym bardziej masz wywalone. Poznajesz TYLE zespołów, że cieszysz się sukcesem każdego.

                    Lubię

                    • Chyba wiem o czym mówisz😀
                      Po poznaniu dziesiątego, czy dwudziestego zespołu, który się lubi, ma się już takie combo w głowie że w sumie zaczyna się liczyć tylko to, żeby nikt się nie rozpadł i żeby nowe piosenki były fajne. Ale to trzeba dać każdemu minimum półtorej roku, a nowych przybywa i przybywa… takie trochę błędne koło

                      Lubię

Dodaj komentarz ^^

