Nam Tae Hyun dodał, a następnie usunął tajemnicze zdjęcie na Instagramie.

Nam Tae Hyun (WINNER) dodał na swojego Instagrama tajemnicze zdjęcie. Co dziwne, nie długo później usunął je.

winner-nam-tae-hyun_1479099078_af_org

13 listopada, na Instagramie Taehyuna pojawiło się zdjęcie z podpisem: ‚I just want to sing’ (Chcę tylko śpiewać) i podpisał je ‚Yes’ (Tak). Zdjęcie, jednak zniknęło kilka godzin po opublikowaniu. To wystarczyło, by fani zaniepokoili się. Zwłaszcza, ze względu na ostatnio chodzące plotki dotyczące jego przerwy.

W ubiegłym miesiącu, YG ogłosiło, że comeback WINNER zostanie przesunięty oraz, że Tae Hyun bierze przerwę od działalności, ze względu na stan zdrowia psychicznego. Agencja wyjawiła, że Taehyun cierpiał z powodu choroby psychicznej już za czasów trainee. Jednak w ostatnich miesiącach, pogorszyło mu się. Dlatego comeback został przełożony.

nam-tae-hyun_1479099088_1L3YTGDP3J_1.jpg

Co o tym myślicie? Ja się szczerze martwię o moje słoneczko :c

Źródło: allkpop.com

9 comments on “Nam Tae Hyun dodał, a następnie usunął tajemnicze zdjęcie na Instagramie.

  1. Zaczynam coraz bardziej się o niego martwić😦 Gdy zobaczyłam to zdjęcie aż się popłakałam. „Chce tylko śpiewać”… On chce tylko śpiewać i być szczęśliwy. To przerażające co presja otoczenia i niemiłe komentarze rzekomych „fanów” mogą zrobić… Mam nadzieję, że wszystko się ułoży.

    Lubię

  2. Mam nadzieję ze jakis dobry psycholog mu pomoże. Czytałam ze on od samego początku nie mógł odnalesc sie w Winner. Ciężko mu bylo współgrać sie z innymi chlopakami. Sa ludzie ktorzy noe nadaja sie do grup i on jest chyba takim typem osoby ktory lepiej czul by sie jako solista. Szkoda ze YG tego nie dostrzeglo…

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

