Kangnam opowiada o swojej reputacji mistrza pocałunków

kangnam_1479174630_af_org.jpg

Kangnam objawił się jako mistrz pocałunków.

W niedawnym wywiadzie dla Ilgan Sport, został zapytany o jego pseudonim „Master of Kissing”, wypominając o pogłoskach mówiących o tym, że posiada dwa języki. Kangnam zaśmiał się i odpowiedział „Skąd wiesz, że dobrze całuję? Moja była dziewczyna powiedziała mi kiedyś: „Myślałam, że masz dwa języki” To znaczy, niesamowite jest, że zareagowała na mnie w ten sposób.”

Wspomniał również swój najdłuższy pocałunek, mówiąc: „Zasnąłem całując ją. Obudziłem się rano dokładnie w tym samym położeniu, w jakim zacząłem ją całować. Ja osobiście uwielbiam zbliżenia i lubię też pocałunki”.

Co sądzicie o takim wyznaniu?

 

Źródło: allkpop.com

3 comments on “Kangnam opowiada o swojej reputacji mistrza pocałunków

Dodaj komentarz ^^

