[MV] SHINee – Tell Me What To Do

7 comments on “[MV] SHINee – Tell Me What To Do

  1. 😲😲😲😲😲
    Bo aż mi szczęka powędrowała na podłogę i nie chcę wrócić na swoje miejsce 😍😍
    Już bardzo długo od ostatniego razu, kiedy jakaś piosenka SHINee aż tak mi się podobała jak ta ❤❤
    Od razu ląduje na telefonie i oby więcej takich nutek… głos jonghyuna 😍😍😍😍😍

    Lubię

  2. To jest tak niesamowite… MV i piosenka to bajka. Po teaserze już spodziewalam się,że będzie świetne, ale nie że aż tak. W tej chwili to normalnie zakochana jestem w tej piosence 😄❤ ❤ Tylko teraz jest mi i smutno. Bo niestety jak bardzo niesamowita by była ta piosenka, to nie dostanie uwagi na jaką zasługuje. Nie będzie pobijala żadnych rekordów😦

    Lubię

  3. W końcu wyszła jakaś dobra piosenka od SHINee, po „She is” Jonghyuna i „1 of 1” straciłam nadzieję na cokolwiek wpadające w mój gust. Doczekałam się tego przełomowego momentu. W tym momencie jestem zachwycona. ❤

    Lubię

    • a słuchałaś całego albumu She Is? bo nie wydaje mi się… jak dla mnie cały album jest miliard razy lepszy od She Is które z czasem też pokochałam…

      Lubię

  4. A dla mnie to po prostu kolejna świetna piosenka od moich SHINee❤ To jedyny zespół który chyba nie byłby w stanie mnie zawieść bo uwielbiam ich unikalny styl no i kocham ich głosy które łatwo rożróżnić z czym mam problemy u innych zespołów😀 I może ta piosenka nie będzie wygrywała wielu nagród ale SHINee mają wystarczająco duży fandom żeby nie robić piosenek pod publikę rezygnując z oryginalności❤

    Lubię

  5. Ja ich kocham kocham KOCHAM :*
    Uwielbiam SHINee w takim stylu ^^ niby powolnym ale oryginalnym „Tell Me What To Do” przypomina mi „View” które ubóstwiam i słucham na okrągło i z tą piosenką bedzie tak samo ^^ Teledysk także trafił w moje gusta bo opowiada jakąś historię (tak samo jak wspomniane View) trochę kojarzy mi się z „HaruHaru” Big Bang.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

