YoonA dzieli się przemyśleniami na temat „The King Loves” jak i współpracy z Siwan

yoona-siwan_1479176643_af_org

YoonA z Girls Generation wspomniała o swojej nowej dramie oraz wspólnej grze razem z Siwan’em z ZE:A

W niedawnym wywiadzie, YoonA powiedziała: „Obecnie nie ma żadnego kontaktu z Siwan’ em, ale myślę, że będziemy w stanie zbliżyć się szybko.” Dodała: „Słyszałam, że jest dobrym człowiekiem. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć jaką jest osobą . „

Podzieliła się również przemyśleniami na temat nowej dramy: „‚The King Loves’ to drama historyczna. Grałam już w takiej w Chinach, ale to będzie mój pierwszy raz w Korei. Jestem ciekawa jak to wyjdzie.”

„The King Loves” zaplanowano nadawać na początku przyszłego roku.

Czekacie na dramę?

 

Źródło: allkpop.com

6 comments on “YoonA dzieli się przemyśleniami na temat „The King Loves” jak i współpracy z Siwan

      • Jestem właśnie po dramie The K2, w której gra jedną z głównych ról i wybacz, ale jak dla mnie gra dobrze. Nigdzie nie wspomniałam, że nie umie śpiewać tylko, że moim zdaniem lepiej jej wychodzi aktorstwo. To kwestia gustu czy ktoś lubi jej głos czy nie, ale nie można powiedzieć, że nie ma talentu aktorskiego.

        Lubię

    • Uważam, że Premier i ja…było jej najlepszą rolą. Lepszej nie widzę, chociaż progres od czasu Love Rain jest. Piosenkarką jest przeciętną i tu nic się nie zmienia. Generalnie niech brnie w aktorstwo.

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

