[Unboxing + recenzja] The Red

p1030219

Niektóre płyty mają dla nas wartość kolekcjonerską, inne sentymentalną. Tę płytę kupiłam ze względów czysto muzycznych, uwielbiam ją! A miłość jest tym bardziej szczera, że kiedyś Red Velvet nie lubiłam…

KpopTown postanowiło wynagrodzić mi te wszystkie faile❤ Oczywiście w życiu nie ma nic za darmo, to nie tak, że dostałam tę płytę xDDD Chodzi mi o to, że zależało mi na czerwonej wersji płyty, dlatego napisałam z uprzejmą o takową. Odpowiedzieli mi, że wysyłają je losowo, ale jak widać – jest czerwona. Yaaay!

p1030214

Ale od początku. Płyta jest tego samego rozmiaru co The Velvet, (Lol, właśnie sobie uświadomiłam, że tego nie wrzuciłam :O) czyli takie standardowe europejskie pudełko. Szczerze mówiąc – płytę się trudno wyjmuje z obwoluty, bo wciśnięty tam jest też photobook.

P1030218.JPG

Odnośnie photobooka – podzielę się moimi ulubionymi zdjęciami :3

p1030243

P1030241.JPG

I kolejne „wynagordzenie” – karta❤ Irene <333

p1030215

RECENZJA!

  1. Dumb Dumb – nie uważałam tego za dobry comeback, teledysk był zbyt chaotyczny, nie moje klimaty. Teraz tą piosenkę lubię, ale na tym krążku jest dużo lepszych kawałków.
  2.  Huff&Puff – śmieszna piosenka xD kojarzy mi się z fabryką, co w jakiś sposób nawiązuje do teledysku. Słuchając mam przed oczami pracę w ciężkim przemyśle metalurgicznym xD
  3. Campfire – baaardzo chwytliwa, ale w sumie niczym bardzo się moim zdaniem nie wyróżnia. Niemniej bardzo przyjemna.
  4. Red Dress – AAA, wpadłam po uszy! Co prawda to druga piosenka jest drugą na którą zwróciłam uwagę, ale nie jest to duża różnica czasu. Zwłaszcza lubię refren pod koniec, kiedy nie jest zwalniana muzyka❤
  5. Oh Boy – Kolejne, po Campfire zwolnienie. Chcę tylko wtrącić, że „zwolnienia” ZDECYDOWANIE różnią się od tych z The Velvet. Tutaj nawet do spokojniejszych kawałków da się potańczyć xD
  6. Lady’s room – O, zajęło mi trochę czasu, by się oswoić z tym kawałkiem. Teraz znamy się i bardzo lubimy. Chyba jeszcze spokojniejsze niż Oh Boy.
  7. Time Slip – nie znam za dobrze słów, ale podoba mi się koncepcja „Stay in bed today” xD Chyba najspokojniejsza…
  8. Don’t U Wait No More – w końcu dobrnęliśmy! Zdecydownie rzuciła mi się w… eee… uszy. Zwróciłam na nią uwagę od razu! Uwielbiam ten kontrolowany chaos, ten chórek… no kocham.
  9. Day1 – ending do anime. Koniec komentarza.
  10. Cool World – idealny finish❤ Nie wiem co ta piosenka ma w sobie, ale czekam na nią całą płytę i naprawdę się cieszę, że się już kończy, bo wiem, że w końcu nadszedł czas na tę piosenkę *-* Głos Wendy jest Cudowny❤

Dziękuję za uwagę i do kojnego unboxingu🙂

2 comments on “[Unboxing + recenzja] The Red

  1. Fajnie wygląda😀 A Oh boy to jedna z moich ulubionych piosenek😉 Wcześniej nie myślałam ze muszę kupić sobie jakąś płytę Ale na te święta chyba poproszę Mikołaja o coś z SHINee ♡
    P.S Skąd zamawiasz ?😀

    Lubię

    • KPoptown, bardzo polecam :3 Jeśli masz szczęście to płyta potrafi przyjść w 2 tygodnie😀 Czasem trochę dłużej, ale nie dłużej niż 6 tygodni wydaje mi się, 4 to już taka skrajność, przeciętnie myślę, że 3 tygonie :3

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

