Nu’ est zaskoczyło fanów specjalną choreografią do „Look”

„Look” to jeden z utworów ich ostatniej płyty NU’EST Canvas„,  „Love Paint”, to jego piosenka tytułowa . Aby dać fanom coś, by mogli czkać, aż ich następnego comeback’u, NU’EST postanowiło opublikować nowy film z choreografią.

 

Czy tylko ja uważam, że to nie jest już stare Nu’ est? Stali się bardziej delikatni… subtelni, wolałam ich mocniejsze brzmienie, ale to tylko moje zdanie. Mam nadzieję, że L.O.V.E spodobał się prezent.

 

Źródło: allkpop.com

 

2 comments on “Nu’ est zaskoczyło fanów specjalną choreografią do „Look”

  1. Tak zgadzam sie z toba w 100%
    Nu’est gdy zadebiutiwali byli naprawde popularni, mieli fajny koncept oraz piosenku o zyciu a nie o milosci jak wiekszosc.
    Ale niestety Pledis zepsulo cala promocje a raczej jej brakiem.
    Przestali ich wogole promowac w korei , byli nos stop w japoni , oraz z tym chinskim czlonkiem ktory musial odejsc bo byly jakies spory miedyzy dwoma agencjami.
    Jesli dobrze pamietam to ich koncept zaczal sie zmieniac od „hello” chociaz ta piosenka jest nawet fajna , ale wypada poza konceptem ktory byl.
    Gdzies widzialam ze Nu’est sa naprawde popularni w Japoni , nawet jesli w korei nie maja az tak dluzo fanow to ze w japoni wrevz przeciwnie.
    Mam nadzieje ze tak jest , bo to naprawde kochane chlopaki , zycze im wszystkiwgo dobrego❤

    Lubię

    • To smutne. Przygodę z K-pop zaczęłam właśnie od Nu’ est, a oni stają się zespołem balladowym. Chciała bym ten ich pazur w piosenkach, a nie powolne piosenki. Staram się przesłuchać każdą piosenkę do końca, ale te najnowsze są tym do, których nie chcę wracać. Cała uwaga skupie się na Seventeen, przez co zespół zupełnie zmienił swój styl.

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

