[MV] EXO – Coming Over (Short Ver.)

4 comments on “[MV] EXO – Coming Over (Short Ver.)

  1. Piosenka i teledysk mi się podobają, nutka chwytliwa i wpada w ucho, ale jest jedna rzecz, która mnie tutaj niezmiernie irytuje.
    Ja mam pytanie… czy stylistom w SM skończyły się pomysły, albo budżet się zmniejszył, czy jaki czort? Dlaczego, ja się pytam, oni ubrali EXO w ubrania, w których jeszcze nie tak dawno mogliśmy zobaczyć NCT?
    Ja rozumiem, że można podobnie, że to ta sama agencja i wgl,ale… seriooo? Ubrali Kaia identycznie jak Taeyonga? Nie podobnie, ale identycznie? W sume to nawet exo-l nie jestem, ale i tak jest to irytujące xD

    Lubię

    • Nie ubrali Kaia identycznie jak Taeyonga. Jedyną rzeczą która jest podobna to czerwone skórzane spodnie. I może dwie bluzki o różnych długościach rękawa, ale Kai nosił tak nałożone dwie koszulki (lub też bluzkę przykładowo czarną z rękawami o innym kolorze: czerwonym) także podczas promocji z Monster. Podczas promocji z „Lotto” też nosili wielowarstwowe outfity, najwidoczniej styliści SM ostatnio w takich gustują, lub jest to na topie. „Budżet się zmniejszył” to byś się zdziwiła ile jedna taka bluzka czy spodnie kosztują xD
      Także w identycznych ubraniach na pewno nie widziałaś NCT, może o podobnym fasonie lub stylizacji outfitu.

      Lubię

  2. Hahaha. Kocham i uwielbiam Exo, ale no nie mogę z tej piosenki. Po pierwszym jej uslyszeniu wybuchlam śmiechem 😂😄 Przecież to brzmi jak High School Musical! Zdjęcia zapowiadaly mroczny koncept, więc spodziewałam się czegoś w stylu Monster. A tu bach, Disneya dostaję 😂. Ale w sumie to piosenka nie jest zła. Da się jej posłuchać,ale raczej jej nie ściągnę na moją playliste. Sorry,chłopcy! Wciąż was kocham! 😁No i zastanawia mnie coś jeszcze. Czy czasem premiera tego nie miała być w grudniu? Czemu tak wcześnie? Z winy tego że piosenka zdążyła już wycieknąć?

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

