Jawline męskich idoli

misc_1479501892_af_org.jpg

Koreańscy idole są znani jako najpiękniejsze stworzenia chodzące po ziemi, ale niektórzy wyglądem przypominają wyrzeźbione anioły.

Hyuk z VIXX
misc_1479500894_jawline_hyuk.jpg

Veron z Seventeen
misc_1479500898_jawline_vernon

Jimin z BTS
misc_1479500895_jawline_jimin.jpg

Jackson z GOT7
misc_1479500895_jawline_jackson.jpg

L.Joe z TEEN TOP
misc_1479500897_jawline_ljoe.jpg

Doojoon z B2ST
misc_1479500894_jawline_doojoon.jpg

Xero z Topp Dogg
misc_1479500899_jawline_xero.jpg

T.O.P z Big Bang
misc_1479500898_jawline_TOP.jpg

Jaejoong z JYJ

misc_1479501145_jaw_jaejoong.jpg

JB z GOT7
misc_1479500895_jawline_jb.jpg

Sungjae z BTOB
misc_1479500897_jawline_sungjae.jpg

Taecyeon z 2PM
misc_1479500898_jawline_taecyeon.jpg

Kai z EXO
misc_1479500896_jawline_kai.jpg

Kim Jin Hwan z iKON
misc_1479500896_jawline_jinhwan.jpg

L z INFINITE
misc_1479500896_jawline_L.jpg

Jonghyun z SHINee
misc_1479500897_jawline_shinee.jpg

 

 

Źródło:allkpop.com

 

 

27 comments on “Jawline męskich idoli

  1. Wooo~ Pod zdjęciem każdego można zamieścić wymowny tekst : „His jawline is sharper than your intellect.” Haha😀
    Mi tu jeszcze brakuje jednej osoby, a jest nią Bobby z iKON, o którego jawline można sobie chyba rozciąć palca😀

    Lubię

  2. Kocham wszystkich z BTS, ale nawet dla mnie to dziwne że Jimin się pojawił, ciało ma boskie według mnie, ale osobiście dałabym Kookiego lub V, mogą polecieć hejty, ale dla mnie z BTS to właśnie ta dwójka najbardziej mi się podoba , według mnie mają coś w sobie i na zdjeciach czy na nagraniach świetnie wyglądają🙂 co do reszty zgadzam się, fakt znalazło by się więcej tych gwiazd bo w Koreii jest dużo przystojniaków xD Dla mnie osobiście to i tak L będzie na 1 miejscu to tylko moja opinia więc nie trzeba zwracać na to uwagi xD ogólnie uważam że on to nawet jakby założył by worek na śmieci to będzie piękny i skradnie moje serce😀

    Lubię

  3. Także najbardziej w oko rzucili mi się tutaj Hyuk, T.O.P i Sungjae, którzy serio mają się czym pochwalić, ale i tak największe wrażenie robi jawline Kaia i Jonghyuna. Po prostu wow. (Moim zdaniem brakuje jeszcze V i Jungkooka)

    Lubię

  4. Wiem, że wielu osobom nie spodoba się to co powiem, ale ja bym z tego zestawienia wywaliła ponad połowę z nich, z (nie powiem kim bo będzie że hejtuję) na czele, ale to pewnie tylko ja😀
    Brakuje tutaj tak wielu buziek… od Lay(exo) i Tao(były członek exo) przez Taeyonga(nct) i Bobbyego(iKon) aż na Jungkooku (bts) i Seungjunie (knk) kończąc.

    Lubię

  5. Z VIXX to spodziewałam się prędzej Kena, ale Hyk też ma niezły zarys😉
    W sumie jak tak teraz się przyglądnęłam to spokojnie moźnaby dołożyć Leo i Binniego ;P
    Z BTS to akurat właśnie prędzej Hobi, V i Kookie.
    Ale no nie narzekam, na co popatrzeć mam ;P

    Lubię

  6. Jimin z tego co pamiętam został wybrany na najbrzydszego członka zespołu (choć moim zdaniem jest przed Rap Monem). Co do Vernona… na jego miejsce bardziej pasowałby Jeonghan.

    Lubię

  7. Nie będę oryginalna pisząc, że brakuje mi tu Bobby’ego. Od razu o nim pomyslałam, gdy przeczytałam tytuł posta. Zdecydowanie najbardziej wyrazista szczęka kpopu XDDD

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

