Już wiemy „Who is next”!

Big-Bang_1479517786_af_org.jpg

Wczoraj YG Entertainment zadało swoje ulubione pytanie „Who is next?” wraz z datą 01.12.2016. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że to Big Bang jest następny. „MADE” zostanie ostatecznie wydane jako pełny album w grudniu tego roku, podsumowując 10- letnią twórczość grupy.

Jesteście gotowi na pełen album ?

Big-Bang_1479517978_Screenshot_2016-11-18_at_8.07.40_PM.png

 

Źródło:allkpop.com

17 comments on “Już wiemy „Who is next”!

  1. Czy na pewno ‚who’s next’ oznaczało BB? Mieli mieć comeback pod koniec grudnia, nawet na plakacie jest tylko ‚coming soon’ bez daty. A na ‚who’s next’ podane już jest, ze to 1.12. Nie wiem, może za bardzo kombinuje, bo comeback bangów wydaje mi sie tak nierealny, no ale jednak nie jestem pewna xD

    Lubię

  2. Noooooo nareszcieeeeeeeeeeeee❤ Czekam na nową muzykę, bo Seungri mówił, że stworzyli coś nowego i, że jest dobre. Jak zresztą wszystko bangów awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    Lubię

  3. Czekajcie, muszę się pożegnać z moimi pieniędzmi😄

    PS To takie piękne!!! Moja reakcja przypominała tą z kwietnia 2015, gdy dowiedziałam się o MADE🙂

    Lubię

  4. Jak kiedyś ekscytowałam się plakatami „Who is next?” od YG, tak teraz… to nie jest nic nowego:/ Spodziewałam się albo blackpink (ale od razu wykluczyłam, bo juz mialy kolejny comeback) albo właśnie BB, bo przecież już tyle o tym było mówione. Wszystko fajnie, ale gdzie ten dreszczyk emocji i zgadywania, „Who is next?” ?

    Btw do boju BB~! ❤

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

