Zwycięzcy ‚2016 MelOn Music Awards’!

misc

Gala odbyła się 19 listopada w Gocheok Sky Dome w Seulu. Głosy liczyły fanów oraz sprzedaż cyfrową. 

Tegoroczne TOP 10 artystów zostało wybrane spośród 30 artystów. Fani mieli 20% głosów a wyniki ze sprzedaży 80%.

▲ Artist of the Year – EXO

▲ Album of the Year – BTS ‚The Most Beautiful Moment in Life: Young Forever

▲ Song of the Year – TWICE „Cheer Up

▲ Top 10 Artists
Akdong Musician | BeWhy | BTS | EXO | G-Friend | MAMAMOO | Red Velvet | Taeyeon | TWICE | Zico

 

 

 

 

 

 

 

 

 

▲ Best New Artist Award – Black Pink

▲ Best Music Video – Red Velvet

[Music Style Awards]

▲ Rap & Hip Hop – Zico

▲ Ballad – A Pink‚s Eunji

▲ Dance – G-Friend | EXO

 

▲ Rock – Ha Hyun Woo

▲ Folk – 10cm

▲ OST – Yoon Mi Rae

▲ Trot – Hong Jin Young

▲ Pop – Justin Bieber

▲ Indie – Bolbbalgan4

[Popularity Awards]

▲ Netizen Choice Award – EXO

▲ Hot Trend Award – Zico

[Special Awards]

▲ Best Songwriter – Bang Si Hyuk

▲ MBC Music Star Award – Seventeen

▲ QQ Music Asia Star Award – iKON

▲ KaKao Hot Star Award – EXO

▲ Hall of Fame Award – Sechskies

61 comments on “Zwycięzcy ‚2016 MelOn Music Awards’!

  1. Widziałam występy i powiem, że najlepiej bawiłam się przy iKON. No i Zico. Był luz i zabawa. Widać było, że sprawia im to radość i przez to, odstawili dla mnie dobre show.

    Lubię

    • Dla mnie zdecydowanie najlepiej było właśnie przy iKON, przy Zico (szczególnie jak podszedł do EXO😀 ) i przy BTS❤ najlepsze występy według mnie xD i Zico na prawdę mam wrażenie że przy Yes or no wszyscy się dobrze bawili i każdy chyba to śpiewał😀

      Lubię

      • Bardzo też mi się podobał występ EXO. Nie bawiłam się przy nim tak dobrze jak przy Zico czy iKON ale pod względem stylistycznym był najlepiej przygotowany. Czysty profesjonalizm. A występ BTS był dla mnie zbyt chaotyczny. Owszem, show wielkie ale po prostu nie podobał mi się.

        Lubię

    • Zgadzam się, chyba jeden z lepszych, ogólnie jak BTS występują na żywo to jest zawsze mega zaje*iście, ale ten występ szczególnie mi się spodobał już szczególnie przy fire🙂

      Lubię

  2. I to była gala, a nie to co AAA😀 Jestem baardzo zadowolona z zwycięzców😀 Moje kochane EXO wygrało Artist of the Year❤ Jestem prze szczęśliwa z tego powodu. Chłopcy mieli bardzo pracowity rok, a jeszcze się nie skończył. A kiedy przy odbieraniu nagrody Puppy Baekhyun miał łzy w oczach , to sama się wzruszyłam. Może jestem psychiczna, ale kocham ich bardzo i cieszę się ich szczęściem.
    Wygrana Twice była do przewidzenia. Spodziewam się, że na MAMA będzie podobnie. Zico ile nagród dostał, super. No i największe wydarzenie tego dnia: Daesang dla BTS!! Mimo, że nawet nie jestem ARMY, to jestem szczęśliwa, że wygrali. Zasłużyli. Ich tegoroczne płyty były świetne. A ich reakcja na wygraną była urocza. Słodziaki w jakim szoku byli. Wchodząc na scenę wciąż nie dowierzali. No i chyba wszyscy się popłakali. Gratuluje im , mojemu EXO i wszystkim zwycięzcom wygranych. To była świetna gala i już nie mogę doczekać się MAMA🙂

    Lubię

  3. Świetna gala ale bardzo mi się nie spodobało zachowanie exo-l ja rozumiem fandomy kochają swoje ulubione zespoły ale każdy występ był naprawdę niesamowity i każdemu należy się taki sam szacunek

    Lubię

    • A co takiego EXO-L przepraszam robiły? Krzyczały najgłośniej na EXO? To oczywiste że będą najbardziej podekscytowane występem swojego ulubionego zespołu.
      O ile na AAA zachowanie tamtych exo-l z aparatami było karygodne, o tyle nic takiego nie miało miejsca na MMA.

      Lubię

      • Przez wszystkie występy lighsticki były włącznie ale gdy na scene weszli bts nagle ligsticki exo l były wyłączone czym dają sygnał że nie lubią bts wiadomo że kochają exo ale te występy miały ucieszyć i dać szanse na zobaczenie idola a nie ukazywanie niezadowolenia z czyjegoś zespołu

        Lubię

        • Mogłabym spytać – skąd masz w ogóle informację, że były to lighsticki EXO-L? Owszem, mogły należeć i do przedstawicieli/ek tego fandomu, ale nikt nie mówił, że tylko do nich🙂

          Lubię

        • Hm…czy tylko ja to widzę inaczej? Jak dla mnie one zgasiły lighsticki nie po to żeby pokazać, że nie lubią BTS, tylko żeby lighsticki ARMY były w ogóle widoczne. Większość z publiczności to były EXO-L . Kiedy świeciłyby je jak podczas występu EXO to ARMY zniknęłyby w morzu EXO-L. Tym sposobem BTS mogło zobaczyć swoich fanów. Do tego niektóre w ogóle nie zapalały tych lighsticków aż do występu EXO, bo wtedy dopiero można zobaczyć ile ich tam jest. No ale pewności nie mam czy nie zrobiły Bleack Ocean. Nie siedzę w głowach koreańskich EXO-l.

          Lubię

          • W Korei sprawa jest prosta – zgaszony lightstick oznacza okazanie braku szacunku/sympatii do występującego zespołu. Żadne inne teorie raczej nie wchodzą w grę.

            Lubię

        • Poziom mojego zażenowania z powodu tych „fanów” EXO wzrasta na tyle, że przykro mi to pisać, ale zaczynam patrzeć negatywnie na sam zespół. Nie żebym ich fanką była, dotąd byli mi obojętni.

          Lubię

          • A czy ja napisałam gdzieś, że BTS od tego umrze czy coś? Odpowiedziałam tylko co takiego EXO-L zrobiły, że osoba powyżej powiedziała, że nieładnie się zachowały. Black Ocean (oczywiście czysto teoretycznie, gdyż jest to na szczęście niemożliwe moim zdaniem) mogą dostać nawet BB i ty powiesz, że o co drama jak SNSD też tego doświadczyły, a ja tak będę stała przy tym i nie bała się powiedzieć, że trzeba mieć nierówno pod sufitem by takie świństwo robić. Jak ma się czuć fan danej grupy widząc to już nie wspominając o samej grupie, która doświadczy Black Ocean -.- Więc tak BO nie jest deską grobową, ale jest okazaniem braku szacunku dla artysty. Sorry not sorry.

            Lubię

            • owszem Black Ocean jest mozliwy. Pelny black ocean dostało SNSD oraz Tara ira henry i zhoumi z sjm. Pierwszy Black Ocean (pierwszy udany) zostal stworzony przez Cassiopeie wraz z ELF oraz TripleT

              Lubię

            • ja tego tak nie odbieram… bo gdzie jest napisane że na koncercie mają być ligsticki? widownia może być pogrążona w ciemności. Liczy się to co na scenie!
              Jeżeli jacyś fani obojętnie czy to EXO, czy BTS czy innej Truskawki, nie chcą mieć ich zapalonych na występach innych artystów to niech nie mają kij im w …
              A te ligsticki to wymysły agencji na to by fani wydawali więcej pieniędzy na gadżety związane z idolami. W niektórych przypadkach jest co trasa, comeback inny ligstick.

              Lubię

              • Taaak. Nie ma obowiązku mieć lightsticka, ale praktycznie każdy fan danego zespołu ma i wszędzie, gdzie występuje dany zespół o ile jest fan o tyle jest też lightstick. Tym się właśnie różnimy od tamtych fanów. Kiedy oni bawią się słuchając i machając lightstickiem, żeby dany zespół zobaczył jak wiele ich jest my wolimy nagrywać telefonem. Możesz sobie, więc to odbierać jak chcesz, ale w Korei przyjęło się, że widownia nie siedzi ,,pogrążona w ciemności”. I masz rację. Jeśli fan nie chce mieć włączonego stica na jakimś innym zespole to go nie zapala. Jednak nie w tak dużej ilości i tylko i wyłącznie po to żeby pokazać, że się woli inny zespół. Wystarczy wejść teraz na tt czy ig i przeczytać, że to była ,,akcja” wymyślona przez ,,EXO-L”, żeby na BTS to zrobić i jak inne EXO-L za to przepraszają. Dla nas to może jest wymysł, a dla nich normalna rzecz na występach.

                Lubię

                  • Dokładnie. Jeśli taka akcja naprawdę istniała to to jest śmieszne i żałosne, ale prawdy nie poznamy. EXO-L zaprzeczy i oskarży ARMY. ARMY zaprzeczy i oskarży EXO-L i to nigdy nie będzie miało końca xD

                    Lubię

                • Chcę tylko powiedzieć że jakoś nikt z EXO-L na tt nie dostawał info o czarnym oceanie. To fani BTS piszą o tym tweety i nakręcają że EXO-L starały się zrobić black ocean. Przy czym większość tweetów jest o TWICE, a army wtrącają do tego swoich idoli.

                  Tak samo jak z sytuacją kiedy koreańskie armys zaczęły robić żarty i pisać wredne komentarze o straceniu przytomności Yixinga na lotnisku (nawet allkpop o tym napisali) a następnie zaczęły pisać na tt że chińskie EXO-L planują przez to zrobić black ocean na MAMA. Wtedy Army zaczęły masowo przepraszać i prosić by tego nie robili. Przy czym nikt nie planował żadnego czarnego oceanu, a był to wymysł jakiejś osoby.

                  Lubię

                  • Sorry, ale poczułam się troszkę urażona. JA JESTEM RÓWNIEŻ EXO-L i jakoś dotarło do mnie ,,info” o BO. Zwyczajnie weszłam w hasztag MMA2016 i czytałam co ludzie piszą i dziwne, kiedy ktoś, np z ikonką z Suho i opisem EXO-L pisze ,,przepraszam w imieniu swoim i reszty exo-l” jest tylko ARMY. Nie wiem. Nie chce się kłócić, bo widzę, że zaraz tu jakaś wojna z tym wybuchnie. Zwyczajnie nie można się wypowiadać za wszystkie EXO-L. Bo to, że ty o tym nie słyszałaś nie znaczy, że reszta nie słyszała… Ja przeczytam tt tylko po ang i pol, więc nie wiem czy ,,akcja bo dla bts” rzeczywiście istniała u koreańskich fanów czy nie.

                    Lubię

                    • Dotarło to do ciebie przed czy po fakcie? Jeśli przed to przepraszam.
                      Dużo osób przeprasza za zachowanie swoich fandomów gdy ci zrobią coś źle, nawet jeśli czasami nie są tego winni. To że taka osoba napisała że przeprasza za exo-l wcale nie znaczy że o tym wcześniej wiedziała.
                      I ja właśnie od koreańskich exo-l na twitterze co chwilę czytałam że to nie był black ocean, a one oszczędzały baterię. Dlatego to napisałam. Chociaż masz rację, nie powinnam się wypowiadać za ogół fandomu.

                      Lubię

    • Podobno bateria lightsticka trzyma 3-4h, czy coś takiego, więc Exol po prostu ją oszczędzali. To samo chyba w czasie wystepu Exo zrobily Army. Na moje oko Exol to 50% a Army 40% widowni, więc oba fandomy mogły wyłączyć lightsticki na tych występach, nie robiąc black oceanu i do tego pozwolić świecić tym „właściwym” lightstickom zespołu.
      Ja tak to widzę, jestem army.

      Lubię

  4. świetna gala❤
    Ale zdziwienie BTS najlepsze i to było mega uroczę jak się popłakali u Sugi też było widać, może nie płakał, ale widać że był wzruszony i ten grupowy uścisk był słodki😀 jestem z nich mega dumna❤ i zasłużyli na to🙂 GRATULUJE wszystkim artystom którzy dostali nagrodę🙂
    teraz tylko czekać na MAMA🙂

    Lubię

  5. Zirytowałam się, gdy ogłaszali wyniki, zanim zostało ogłoszone kto wygrał, fani pewnego zespołu wykrzykiwali nazwę swojego zespołu (chociaż jestem fanką tego zespołu). Coś czuję, że jakby ten zespół nie wygrał to fani zaczęliby buczeć, ale to tylko moje odczucia. Mogli to zrobić zaraz po ogłoszeniu wyniku, a nie tuż przed, bo inne zespoły nominowane mogły poczuć się urażone i smutne tym faktem.

    Lubię

    • Nie wiem jak ty to oglądałaś, ale prowadzący który miał ogłosić wyniki pytał się publiki kto wygrał, a związku że tych fanów było więcej więc usłyszeliśmy nazwę tylko tego zespołu. To jest dość znane posunięcie. U nas też sie tak robi, np. podczas ogłaszania wyników w You Can Dance czy innych talent show. Można usłyszeć jak fani wykrzykują imię osoby/zespołu któremu kibicują.

      Lubię

      • Tak się składa, że nie znam koreańskiego, więc mogłam nie zrozumieć, co mówią prowadzący, prawda? Ale dzięki za wyjaśnienia, to zmienia postać rzeczy~

        Lubię

  6. Najbardziej podobał mi się występ Mamamoo, serio zrobiły to super!😀 później był BTS i to ich zdziwienie jak dostali nagrodę za album roku. Cudo😀
    EXO żadna niespodzianka, chociaż myślałam że oni wygrają album roku a tu zonk. Hue.
    W każdym razie gratuluje wszystkim którzy wygrali ^ ^

    Lubię

  7. Wszystkie nagrody jak najbardziej zasłużone!Od razu lepiej się robi na sercu,gdy czyjś wysiłek jest doceniany.Nie orientuje się kiedy odbywają się takie gale,więc mam pytanie.Gdzie można obejrzeć całą uroczystość?

    Lubię

  8. To dzień od razu milszy dla nagrodzonych. Skoro az 80% to wyniki sprzedaży to widać kto najpopularniejszy w Korei🙂.
    Bolbbalgan4 to świetny debiut. Ładne, świeże piosenki, które dziewczyny same tworzą w znacznym stopniu. Zasłużyłby też na wygraną w tegorocznej MAMA, ale niestety z I.O.I oraz Blackpink nie mają szans, chociaż ten zespół YG Ent. to dobry debiut. Szkoda, ze Gain nie ma jeszcze bardziej możliwości wygrania z swoim teledyskiem, który wg mnie jest najlepszym z nominowanych (chociaż nie wiadomo jak jury osądzi). Sporo słuchaczy kpop zamiast szukać najlepszego z kategorii to wszystko wg jednego schematu: jeden lub góra kilka ulubionych wykonawców/zespołów i „nic nie ma lepszego”.

    Lubię

    • Teraz wychodzi kto najpopularniejszy w Korei gdy knetz wszędzie piszą że daesang bts sie nie należy, bo był wybierany na tych samych zasadach co artist of the year, a EXACT na Melon ma dwa razy więcej pobrań/odsłuchań niż Young Forever, w głosowaniu też prowadziło.

      Zgadzam się z tobą, Gain definitywnie ma najlepszy teledysk z nominowanych, moim zdaniem Dean też ma bardzo dobre MV, ale stawiam że wygra BTS lub Black Pink.
      Co do Bolbbalgan4 też się zgadzam, zasługują na wygraną. Ale i tutaj stawiam że wygra IOI, odkąd to Mnet organizuje MAMA, a i popularne są w Korei (oczywiście nic do nich nie mam, a nawet lubię.)

      Lubię

  9. Brawo dla EXO, jestem z nich ogromnie dumna❤ To ich 3 nagroda Daesang na MMA, przez ostatnie trzy lata zebrali w sumie Daesang w każdej kategorii (Piosenka, Album, Artysta) ;D
    I gratulacje dla BTS za album roku, naprawdę zasłużyli, włożyli tyle pracy w swoje albumy🙂
    Gratulacje dla pozostałych zwycięzców, chociaż paru zespołów moim zdaniem zabrakło przynajmniej w Top 10.
    Gala całkiem fajna, występy robiły wrażenie, widać że sezon nagrodowy się rozkręca🙂

    Lubię

  10. A ja gratuluję wszystkim wygranej czy lubię czy nie lubię za to najbardziej cieszę się z moich GFriend bo choreografię naprawdę mają świetną😀

    Lubię

    • Yeri ma przerwę po drobnym wypadku samochodowym który miała wraz z Seulgi. SM w pierwszej chwili oznajmiło, że wypadek nie był groźny i dziewczyny nie odniosły poważnych obrażeń. Seulgi szybko wróciła do promocji wraz z RV, ale podobno Yeri doznała obrażeń twarzy i potrzebuje więcej czasu na powrót do zdrowia. Podczas występu RV na MMA 2016 ponoć Suho tłumaczył Kai’owi że Yeri stało się coś w oko, tak fani się domyślają po ich gestach.

      Lubię

  11. Małe porównanie co do występu EXO i BTS.
    Tłumaczenie, że akurat na występie BTS nagle pół sali chciało sobie zacząć oszczędzać baterie w ls do mnie nie przemawia, przepraszam…

    Lubię

  12. „Małe” porównanie występu BTS i EXO.
    Jakoś nie przemawia do mnie to, że akurat na występie BTS pół sali przypomniało sobie o oszczędzaniu baterii w ls.

    Lubię

  13. Ale powiem wam że zabrakło mi BigBang, Super Junior, 2ne1 czy Girls Generation. Cieszę się z wygrań ale tak jakoś dziwnie mi było bez nich. ie wiem czy to tylko ja tak miałam

    Lubię

    • Bigbang nie wypuścili albumu w tym roku, tak jak reszta zespołów, wiec nie dziwi ich brak. Chyba, ze dziwnie Ci po prostu bez obecnosci gigantów?
      Mnie za to zaskakuje brak w nominacji dla Dalshabet „Someone like you”. Przecież ta melodia wpada automatycznie do ucha, ledwo co piosenka się zacznie. Tekst jest dobry (albo chociaż, jeśli wybrzydzamy😉, to nienajgorszy). Powinno być wstyd osobom z Melon ;P tak jak tym z MAMA.

      Lubię

  14. Czemu wszyscy tak się uczepili exo-l? To są fani EXO, nie BTS. Nie muszą świecić lighstickami EXO podczas występów innych grup, to ich wolne prawo.
    Równie dobrze mogliby nie mieć w ogóle lighsticków, ich wybór.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

