BTS pokazuje miłość do EXO na MMA 2016

exo-bts_1479606450_af_org

BTS pokazało swoją miłość i szacunek do EXO!

Podczas „Melon Music Awards”, kiedy EXO odbierali nagrodę dla „Artysty roku”, BTS wstało oklaskując grupę i stało przez całą przemowę zespołu, aby pokazać swoje wsparcie dla sunbe. Dobrze wiadomo, że członkowie obu z grup, są blisko ze sobą więc miło jest zobaczyć jak wspierając się nawzajem przy odbieraniu nagrody.

Gratulacje dla BTS i EXO i miejmy nadzieję, że nadal będą okazywać sobie wsparcie.

CxoS8w4UcAEuLTm.jpg

 

Źródło:allkpop.com

 

24 comments on “BTS pokazuje miłość do EXO na MMA 2016

  1. Zespóły się lubią, ale ich fandmy jakoś w większości nie mogą -.- Brawo dla BTS i dla EXO z wygranych i cieszę, że oba zespoły są w przyjacielskich stosunkach❤

    Lubię

  2. Fani mogliby wziąć przykład z obu zespołów, w końcu sa nazywani idolami, czy nie? Pamiętam moment z zeszłorocznej gali MAMA, kiedy to Seungri usiadł na kolanach Sehuna😀 To było słodkie i pokazało, że wojny nie mają sensu. Coś podobnego powinno wydarzyć się na tegorocznej gali pomiędzy Exo a BTS😛

    Lubię

  3. Kocham ich❤ to mega słodkie z ich strony, ale EXO też wspiera BTS jak Suho przemawiał to też wspomniał o BTS🙂 ale tak jak osoby wyżej napisały niestety fandomy jakoś niespecjalnie za sobą przepadają ;/ i to się raczej nie zmieni czy to tu czy w Koreii zawsze będzie : exo lepsze albo bts lepsze:/

    Lubię

  4. Zespoły z reguły sie lubią, przyjaźnią i szanują. Wiec to nic dziwnego.
    Pamiętam jak Beak z zażyłościa oklaskiwal Tae jak odbierala nagrodę na MAMA. A wtedy nie byli już razem,wiec teoretycznie nie musiał. Oni świetnie zdaja sobie sprawę z tego ze sa obserwowani.

    Lubię

    • Serio? Da się tak? Wiem, że ludzie często tak piszą, że kochają oba zespoły tak samo, ale zawsze trudno mi w to uwierzyć. Przecież kiedy przychodzi do głosowania np. na MAMA to serce nie podpowiada Ci który zespół chciałabyś żeby wygrał? Piszę to z ciekawości, nie ma w tym żadnego hejtu🙂 Ja też kocham BTS, no ale EXO jest tym jedynym( jak to brzmi XD).

      Lubię

      • Akurat na MAMA głosuję tak, że raz na EXO, a raz na BTS. Nie obchodzi mnie wynik, chociaż wiem, że jak wygra jeden zespół, to będzie mi przykro, że ten drugi nie dostał nagrody

        Lubię

    • Uwierz, nie tylko ty😦 Mam coś z pacyfisty i bardzo nie lubię kłótni i złośliwych zachowań😦 Mam nadzieje, że kiedyś oba fandomy dojrzeją i przestaną prowadzić wojny🙂

      Lubię

  5. Ja wam powiem EXO-L i A.R.M.Y a teraz weźmy przykład V.I.P i EXO-L😄 To już nawet szkoda komentować. Ja za bardzo nie przepadam za EXO bo nie podobają mi się ich piosenki ale dla do członków nic nie mam. Jestem V.I.P i jakoś nie hejtuje EXO. Wiadomo zawsze jestem za swoim ulubionym zespołem i jak nie wygra to trochę jestem smutna. Ale fandomy powinny brać przykład z swoich idoli .:)

    Lubię

  6. Piękny gest, tak samo jak przemowa Suho. Fani obu zespołów powinni brać przykład ze swoich idoli 🙂
    Cieszę się, że o tym napisaliście. Wspierajmy naszych idoli, ale również zachowajmy szacunek do innych grup i artystów, którzy ciężko pracują w tym samym trudnym kpopowym showbiznesie co nasi ulubieńcy. Uszanujmy ich przyjaźnie i nie przynośmy im wstydu dziecinnymi wojnami fandomów.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

