D.O powiedział, że dostał lekcje przeklinania od Jo Jung Suk’a

EXO, DO, jo-Jung-suk

D.O ujawnił, że dostał lekcję przeklinania od Jo Jung Suk’a!

On, Jo Jung Suk , i Park Shin Hye dali wywiad dla ‚SectionTV’ w ramach ich nadchodzącego filmu. Podczas rozmowy Jo Jung Suk powiedział: „Postać musi dużo przeklinać,  nie jestem w tym za dobry. Ale zaskakująco dobrze mi to wychodziło. To rezultat mojej praktyki”.

D.O dodał: „Miałem już kilka lekcji z Jo Jung Suk’iem na temat przeklinania. Dowiedziałem się o wymowie oraz postawie i koniec końców też w tym byłem dobry”.

Ich nowy film nosi tytuł ‚Hyung’, którego premiera będzie 24 listopada tego roku. 

źródło: allkpop

4 comments on “D.O powiedział, że dostał lekcje przeklinania od Jo Jung Suk’a

  1. DO zaskakująco dobrze potrafi wcielać się w różne postacie, kompletnie wtedy nie przypomina znanego nam z EXO Kyungsoo. Życzę mu dalszego rozwoju i sukcesów w aktorstwie, ma chłopak potencjał🙂

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

