Była uczestniczka „Produce 101” pojawiła się w „K-Pop Star 6”

Lee Soo Min K-Pop Star 6

20 listopada „K-Pop Star 6” stacji SBS nadało pierwszy odcinek finałowego sezonu programu.

Jedną z trainee, która wzięła udział w przesłuchaniu była Lee Soo Min, która pojawiła się wcześniej w „Produce 101” stacji Mnet.

W wywiadzie Lee Soo Min powiedziała: „W tamtym czasie byłam w agencji. Opuściłam wytwórnie i mam naprawdę trudny okres. Nie mam poczucia przynależności. Szkoda mi także moich rodziców.”

K-Pop Star 6 Lee Soo Min

Lee Soo Min wykonała cover piosenki Meghan Trainor, „Lips Are Movin” i zrobiła duże wrażenie na sędziach.

Yoo Hee Yeol zwrócił się do innych sędziów: „Yang Hyun Suk i Park Jin Young stworzyli narodowych idoli i girlsbandy. Jestem ciekawy, co o niej myślicie”.

K-Pop Star 6

Park Jin Young powiedział: „Rzecz nie polega na tym, co trainee robi dobrze, a co nie. Chodzi o to, czy sprawi, że chcesz go uczyć, czy nie. Myślę, że chcę ja uczyć”.

Yang Hyun Suk powiedział: „Trenowała przez pięć lat i można to zauważyć. Jeśli ja lub Park Jin Young wzięlibyśmy ją pod swoje skrzydła, myślę, że uczyłaby się bardzo szybko. Zajęła miejsce w pierwszej 30 sponad 101 trainee, więc zobaczmy, jak daleko zajdzie w ‚K-Pop Star 6′”.

K Pop Star 6

Z jednomyślną decyzją sędziów Lee Soo Min przeszła do następnej rundy. Po usłyszeniu werdyktu Lee Soo Min wybuchła płaczem i powiedziała: „Myślałam, że już nigdy nie stanę na scenie.”


źr: (1)

2 comments on “Była uczestniczka „Produce 101” pojawiła się w „K-Pop Star 6”

Dodaj komentarz ^^

