Moon Byul zdradziła z którym męskim idolem jest blisko

 

Sandeul,moon-byul

22 listopada MAMAMOO gościły w ‚Tei’s Dreaming Radio‚!

Podczas rozmowy Moon Byul zaczęła mówić o ’92 CLUB’ i idolach, którzy urodzili się właśnie w tym roku ’92.
Wybrała Sandeul’a (B1A4) jako idola, z którym jest blisko, wytłumaczyła: „Osoba, która zawsze dobrze mnie słucha to Sandeul. On jest również moim sunbenim’em, więc często prosiłam go o porady. Za każdym razem pomagał mi, bardzo to doceniam”.

Kontynuowała: „Sandeul jest serio jak przyjaciel. Nie mogę być pomocna we wszystkim, ale jestem wdzięczna, że mogę mu od czasu do czasu również pomóc, jeśli tego potrzebuje”.

źródło: allkpop

 

4 comments on “Moon Byul zdradziła z którym męskim idolem jest blisko

  1. Cieszę się, że jest przyjaźń pomiędzy przedstawicielami innych zespołów. Obie grupy lubię równie mocno, więc tym bardziej jestem zadowolona.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

