2NE1 oficjalnie kończy działalność

2ne1

YG oficjalnie ogłosiło, że 2NE1 się rozpada.

Mimo że grupa już nie istnieje, to CL i Sandara Park podpisały indywidualne kontrakty z YG. Park Bom nie odnowiła kontraktu z agencją.

Oficjalne oświadczenie YG:

„Kontrakt 2NE1 zakończył się w maju 2016 roku i wraz z odejściem Minzy i po długich dyskusjach z pozostałymi członkiniami postanowiliśmy oficjalnie zakończył działalność grupy.

2NE1 było oficjalnym girlsbandem YG przez siedem lat i nie jesteśmy wstanie wyrazić jak się teraz czujemy, ale jesteśmy pewni, że nie dało się tego dłużej kontynuować. Zamiast czekać nieznaną ilość czasu na kolejną promocję 2NE1, zdecydowaliśmy się skupić na solowych karierach członkiń.

Jesteśmy wdzięczni fanom, zarówno w Korei jak i zagranicą, którzy kochali grupę i jej muzykę przez cały ten czas.

Chcielibyśmy oficjalnie ogłosić, że w maju oficjalnie przedłużyliśmy kontrakt z CL i Sandarą Park. Jakkolwiek, niestety nie podpisano nowego kontraktu z Park Bom.”


źr: (1)

64 comments on “2NE1 oficjalnie kończy działalność

  1. Tyle czasu czekać na comeback, a w zamian dostać to… Promocje w YG to koszmar. Jak gdzieś przeczytałam: „zespoły z YG nie zasługują na YG”.

    Lubię

  2. To, że 2ne1 się rozpadną było wiadomo od bardzo dawna, ale mimo wszystko jest gdzieś smutek, żal, że zbywano nas przez cały rok, dawali nadzieje, że wrócą jako trio, a teraz te wszystkie nadzieje przepadły.

    Mam nadzieje, że dziewczyny będą szczęśliwe w swoich solowych aktywnościach.
    A BOM mam nadzieje, że znajdzie osóbkę, która jaką pokocha i będzie szczęśliwa, bo to najcudowniejsza osoba na świecie i zasługuje na wszystko co najlepsze.

    Lubię

  3. Jakoś mnie to nie dziwi, coś tak czułam że niedługo się rozpadną dokładnie po tym jak CL zaczęła promować się w Ameryce. Współczuje fanom, znam ich parę piosenek, nie mogę powiedzieć że jestem jedną z nich(fanką), ale na pewno dla prawdziwych fanów to jest cios, ja se niewyobrażam jakby moje ukochane zespoły jak BTS, EXO, Infinite czy Monsta x miały się rozpaść😦 szkoda że tak długo z tym wzlekali bo tylko nadziei narobili dla fanów. Jeżeli chodzi o ich solową „droge” to myślę że nie ttrzeba się aż tak martwić 2ne1 jest znane więc na pewno każda z nich sobie poradzi🙂 szkoda jeszcze dziewczyn nie wiem jak jest między nimi na prawdę ale na pewno się zżyły przez tyle lat, mam nadzieję że będą siebie nawzajem wspierać i nie stracą ze sobą kontaktu.

    Lubię

  4. Bardziej mnie chyba wkurwi** (bo inaczej sie tego nazwać nie da) że tak wszystkich zbywali, mówili że będzie cacy i inne takie. Co prawda po zagrywka YG jakie już robił, można było się domyślić co w trawie piszczy. Z jednej strony kumam, po co trzymać zespół jak połowa odpadła, co rozumiem i w ogóle. Ale mogli powiedzieć wcześniej lub powiedzieć „nie wiemy, trwają negocjacje.”

    Lubię

  5. To koniec pewnej ery w kpopie dla mnie. Niby można było się tego spodziewać i nie wierzyłam do końca w te zapewnienia o comebacku trio z 2ne1. Mimo wszystko kochając ten zespół, do samego końca trudno było wyzbyć się resztek nadziei.

    Jestem również mocno rozczarowana solowymi „karierami” CL i Dary, tak wiele dają z siebie wytwórni YG, a tak mało otrzymują w zamian. Minzy podjęła w sumie dobrą decyzję, nie traciła czasu i już przygotowuje swój solowy debiut. Bom chyba lepiej przysłuży się życie poza showbiznesem, jak wyżej wspomniała HEAVY, życzę jej wiele miłości i szczęścia, bo w pełni zasługuje na to.

    Dziś odpalam playlisty 2ne1, tak świetna muzyka nie trafia się często. Będzie mi ogromnie brakowało tego zespołu.

    Lubię

      • Oni ogólnie wyglądają na mega zaprzyjaźnionych, w przeciwieństwie do 2ne1, jak była seria gdzie filmowali ich „życie” to dziewczęta nie wyglądały tak.
        Jednak pamiętajmy, że przyjaźń to nie wszystko- patrz 4minute. Do póki firma zarabia na nich kasę a członkowie są zadowoleni z swoich karier, to będzie się trzymać zespół.

        Lubię

  6. Kpop już nie jest taki jak kiedyś. Te zespoły, które przyczyniły się do tego że Kpop jest taki popularny rozpadają się😦. Oczywiście trzymam kciuki za nowe zespoły ale niech nie będzie tak, że stare zespoły na tym cierpią😦

    Lubię

  7. Tylko nie to… ja tak bardzo bardzo czekałam naich comeback. Wszystkie fajne zespoly sie rozpadaja albo comebacki maja co kilka lat, same bardziewia w wiekszosci sa na rynku…
    Bomi czemu nie odbowilas kontraktu czemu?

    Lubię

    • Mysle ze YG nie chcialo Bom. Ostatnio na instagramie pisala ze teskni za wystepami na scenie razem z Dara, ja glupia myslalam, ze to oznacza ich niedlugi comback😦 Juz wiadomo dlaczego Bom wrocila na portale spolecznosciowe YG dluzej jej nie zabranialo korzystania z nich, bo nie przedluzyli kontraktu …

      Lubię

    • Dal mnie to też była tragedia choć spodziewana😦 i teraz mogę powszechnie oświadczyć że girlsbandy koreanskie są do niczego tylko 2ne1 ratowało damskie grupy a teraz to lipa >_<

      Lubię

  8. Mimo, że 2NE1 było kiedyś moim ulubionym zespołem, to rozśmieszyła mnie ta informacja. O kilka lat za późno. Bom nie odnowiła kontraktu, bo nie chce być dłużej blokowana przez oszusta Pape YG. Tak samo jak Minzy.

    Lubię

  9. Mam nadzieje ze Bom nie konczy z kariera😦 i za jakiś czas zobaczymy ją solo tak myślałam ze ten zespół juz dawno przestał istnieć ogromna szkoda bo był to moj ulubiony girlsband😦 po tym jak CL miała ciagle solo projekty potem ta Ameryka juz wiedziałam ze znów przedłuża sie ich comeback😦 jeszcze Daria miała solowe aktywności ciagle:/ nie miały czasu nawet na ten comeback taka prawda szkoda będę tęsknić za nimi ale cieszę sie z jednego ze dziewczyny dalej widać ze maja dobry kontakt i tak powinno byc

    Lubię

    • Zgadzam się z twoją wypowiedzią😦 smutek jest choć od dawna to przeczuwałam, ale wydaje mi się ze każda bedzie promować się solo więc trzeba je wspierac do końca nie ważne czy beda razem czy osobno to i tak nasz 2ne1 ^^

      Lubię

  10. bardzo współczuję artystom z YG. 2NE1 się rozpadło. WINNER i iKON dawno nie mieli comebacku. AKMU wybrali tę wytwórnię bo chcieli sami tworzyć swoją muzykę ale raczej nie wyszło im to na dobre. BB po kilku latach powrócili a płytę wydają ponad rok po promocji (na dodatek wydaje mi się że będzie to ich już ostatni comeback jako zespół :)) ). żal mi jest BLACKPINK bo to bardzo fajne dziewczyny i owszem są teraz mocno promowane ale za chwile promocja się skończy i mogą kilka lat czekać na następny comeback.
    YGe ma się chyba ku końcowi..

    Lubię

  11. To dla mnie koniec ery girlsbandów koreańskich😦 jak dotąd 2ne1 były jedynym girlsbandem który kochałam i jest to dla mnie ogromny cios. Nie mogę w to uwierzyć. I nie chcę wierzyć że moje ukochane 2ne1 się rozpada choć przeczuwałam że tak bedzie od dawna, bo bez Minzy to nie to samo. Mam nadzieje ze Minzy będzie aktywna solo w swojej wytwórni a CL powróci z czymś nowym bo nie ukrywajmy ona jest oczkiem w głowie YG. Zyczę im wszystkiego dobrego i szczęścia ^^

    Lubię

  12. Mam nadzieję ze zobaczymy jeszcze je na scenie choć osobno nie razem.
    Mnie zaniepokoil post bom na instagramie napisala ze miala tylko 3 przyjaciółki ( nie dara,minzy,cl) i zaluje ze tylko tyle. Byc moze 2ne1 brykaly sie z jakimś wewnętrznym konfliktem o którym nie mamy pojecia?

    Lubię

    • Moze nie przyjaźniła sie z członkiniach śle sadze ze z Daria jest blisko przecież poza promocja tez wyjeżdżały razem na wakacje itp:/ cóż nigdy sie nie dowiemy jednak pamietam jak w roommates mówiła ze nigdy nie miała z kim tak bliżej porozmawiać dlatego bardzo cieszyła sie z udziału w tym programie i ze tak sie zbliżyła do ludzi którzy tam byli

      Lubię

  13. Nie ma co ukrywać.
    Kończy się jedna z najlepszych er kpop’u
    Zespoły które debiutowały 2009-2011 Najpierw 4M teraz 2NE1 :c
    Kto następny?

    Lubię

  14. -.-
    Brak mi słów. Serio jak tylko zobaczyłam tytuł postu poczułam ukłucie w sercu one i BB były moim wejściem do świata kpopu a teraz co..masakra jakaś. Mega nie podoba mi się ta sytuacja tęsknię za głosem Bom jak ona nie będzie aktywna jako solistka to pojadę do Korei i ich tam ładnie wyswiece. Lubię CL była moja ulubienicą ale zaczyna mnie denerwować bo mam wrażenie że to zaczęło się z jej powodu wszystko psuć w 2ne1 tak tylko mysle. Matko jestem taka zła że mogłabym kopnąć pape YG tam gdzie światło nie dochodzi.

    Lubię

  15. -.-
    Brak mi słów. Serio jak tylko zobaczyłam tytuł postu poczułam ukłucie w sercu one i BB były moim wejściem do świata kpopu a teraz co..masakra jakaś. Mega nie podoba mi się ta sytuacja tęsknię za głosem Bom jak ona nie będzie aktywna jako solistka to pojadę do Korei i ich tam ładnie wyswiece. Lubię CL była moja ulubienicą ale zaczyna mnie denerwować bo mam wrażenie że to zaczęło się z jej powodu wszystko psuć w 2ne1 tak tylko mysle. Matko jestem taka zła że mogłabym kopnąć pape YG tam gdzie światło nie dochodzi.

    Lubię

  16. Chociaż spodziewałam się tego od dłuższego czasu nadal jestem smutna😦
    W głębi serca miałam nadzieję że Park Bom wróci, CL odłoży tą swoją karierę w USA i wrócą jako trójka. Szczególnie że Bom ostatnio nawet na instagrama wróciła, myślałam może że to taki krok do powrotu. A tutaj Bom nawet nie odnawia kontraktu :cc Chciałabym ją jeszcze zobaczyć na scenie, uwielbiam ją. Ale życzę jej szczęścia czy postanowi wrócić do showbiznesu czy nie, dziewczynom w swoich karierach także.

    Lubię

      • O ile będą solówki..
        CL wiadomo, będzie miała tą promocje w USA, ale nie ma pewności czy Bom wróci do śpiewania, szczególnie że nie odnowiła kontraktu, musiałaby szukać innej agencji.
        Dara też wcale nie jest pewnikiem, bo to że odnowiła umowę nie znaczy że będzie miała solo – przez ostatnie lata udziela się w różnych programach i teraz nawet chyba została jury w jakimś talent show na Filipinach jeśli dobrze pamiętam, ten kontrakt wcale nie musi dotyczyć jej solo jako piosenkarka, może zostać w agencji ale promować się solo jako MC/aktorka.

        Lubię

  17. No… wcześniej dostałam inną złą wiadomość o innym zespole i potem na fb przeczytałam równocześnie o 2ne1 i o Winner i moja pierwsza reakcja to było: ‚Co kua?’ Jaki rozpad??? Jakie opuszczenie? WTF! Aż się na poważnie zaczęłam zastanawiać czy może w tej Korei jest dziś jakieś prima aprilis czy coś..
    Jestem smutna, a zarazem wkur
    na. Chyba papko yg przestaje ogarniać co się u niego dzieje.
    Choć z drugiej strony..rozpad 2ne1 już dawno przepowiadano. Nooo i to że wiedzieli o tym od maja!! To jest już zwykłe chamstwo dla mnie.

    Lubię

  18. Do teraz zawsze uważałam że w YG grupy trzymają sie naprawdę razem, bo Big Bang byli dobrym przykładem i nie są dziłam że dojdzie do rozpadu a tu moje kochane 2ne1 odchodzą >_<

    Lubię

  19. YG bardzo dużo traci tym sposobem bo YG to jest BB i 2ne1 a teraz trochę za dużo stawia na nowe zespoły których i tak w sumie nie promuje i nie rozwija bo wydaje mi się oni wszyscy stanęli w miejscu w twórczości i w karierze. Stare zespoły są potrzebne mają silne fandomy i zawsze ich nowe płyty będą hitami bo mają już stałych fanów ( jak np. ja osobiście) którzy kochają swój zespół mimo wszytko. BB też się niedługo skończą bo idą do wojska czyli spokojnie znikną na 5 lat a wątpię ,że YG utrzyma się tak wysoko tylko dzięki nowym zespołom bo jak na razie to są one oczywiście „na fali” ale nie mają tak silnej pozycji jak te dwa flagowe zespoły. Głupota, mogli zrobić wielki powrót 2ne1 gdy BB by nie było teraz ale cóż może faktycznie dziewczyny tez już między sobą się nie dogadały choć Dara ostatnio była na koncercie CL w USA wiec myślę ,że te dwie na pewno nie mają między sobą konfliktu ,ale gdyby wróciły w 3 myślę ,że znów wylało by się na nie morze hejtu bo Bom narkomanka niby i bez Minzy to już nie to samo – czyli sama też nie wiem czy dobrze zrobili czy nie ale nie zmienia faktu ,że jest mi potwornie smutno ,że już nie usłyszymy o 2ne1😦

    Lubię

  20. Big Bang ma inne relacje miedzy soba Zawisze mówili ze chcą byc grupą jak dlugo sie da nawet pod skrzydlami innej agencji.
    Tyle ze chłopaki lada chwila ida do wojska…
    Co YG zrobi? Powinni skupic sie na porządnej promocji Ikon i Winner. Bo Akmu tez bedzie zawieszone jak brat pojdzie do wojska.
    Blackpink tez przyniosło YG sporo roglosu i debiut mialy udany ale to nadal rookie, wiele czasu uplynie nim zbuduja mocna pozycje na rynku.

    Lubię

  21. Ależ to boli…
    Zawsze sądziłam, że jeśli nazywają sie YG Family to zostaną ze sobą na zawsze, jak rodzina. Przecież z YG się nie odchodzi… A jednak.
    I najpierw jakby mi ktoś przyłożył po odejściu Minzy a teraz jakby mi ktoś wyrwał serce. 2NE1 to mój pierwszy kpopowy artysta/zespół jakiego zaczełam słuchać. To dzięki nim od 4 lat kpop jest ważną częścią mojego życia. A teraz YG postanowił zabrać mi jakiekolwiek nadzieje na comeback😦 myślałam, że już jestem za stara na płacz ale jednak łzy same się cisną, zwłaszcza jak sie ogląda ich teledyski.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

