[ANKIETA3] Najlepsza choreografia (kategoria żeńska) i najlepsza choreografia (kategoria męska)

* GŁOS JEST LICZONY TYLKO RAZ, NIEWAŻNE ILE RAZY WCIŚNIECIE ‚VOTE’ *

na liście można znaleźć tylko osoby/zespoły które się w tym roku promowały

13 comments on “[ANKIETA3] Najlepsza choreografia (kategoria żeńska) i najlepsza choreografia (kategoria męska)

  1. Miałam nie mały problem z decyzją, padło w końcu na Infinite -The Eye. W żeńskiej kategorii jak na razie nie zaglosowałam i wątpię że to zrobie. Nie oglądam zbytnio występów żeńskich solistów i grup.

    Lubię

  2. Wybrałam black pink _ whystyle chociaż to byl ciężki wybór.
    Z panow exo _ monster. Chociaz fanka nie jestem to choreografia wywarla na mnie duże wrażenie.

    Lubię

  3. Trudny wybór xD lubię choreografie Infinite,Got7 czy monsta x, ale niestety tylko 1 głos, osobiście dla mnie najbardziej spodobała się choreografia BTS, którą moge codziennie oglądać i wiem że nigdy mi się nie znudzi🙂 jeżeli chodzi o kobity hmm.. to trudne bo Hyune uwielbiam, ale nie pokazała za wiele tej choreografii, polubiłam choreografie BP więc dałam szanse dziewczynom, nie przepadam za słodkim tańcem więc nie miałam jakiegoś wyboru🙂

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

