Nam Tae Hyun oficjalnie opuszcza WINNER i YG

Nam Tae Hyun

25 listopada  YG Entertainment ujawniło, że Nam Tae Hyun opuszcza WINNER i YG.

Źródło z YG oznajmiło: „Po długiej dyskusji z Nam Tae Hyun uznaliśmy wspólnie, że trudno byłoby mu kontynuować promocję w WINNER. Jego kontrakt został unieważniony 18 listopada.”

Źródło kontynuowało: „Pozostali członkowie uczynili jego zdrowie i leczenie priorytetem i mieli nadzieję na poprawę, ale z powodu jego problemów psychicznych, z którymi musiał sobie radzić od dzieciństwa, trudno było powiedzieć kiedy wyzdrowieje i powróci.”

Źródło z wytwórni zakończyło: „Pomimo, że Nam Tae Hyun nie może być z WINNER, mamy nadzieję, że będą kolegami, którzy wspierają swoje przyszłe indywidualne aktywności. Do WINNER nie dołączy nowy członek i grupa pozostanie czteroosobowa. Prosimy o wiele wsparcia dla czterech członków WINNER, który rozpoczną wszystko na nowo, jak i dla Nam Tae Hyun.”


źr: (1)

24 comments on “Nam Tae Hyun oficjalnie opuszcza WINNER i YG

  1. WTF!? Co to jest?
    Ale cieszę się, że to jego postawili na pierwszym miejscu. Wiem, że problemy psychiczne są trudne jak cholera i ciężko wtedy normalnie żyć. Dawał sobie radę i jestem mu wdzięczna (mój bias😭), ale z tego wychodzi, że nie powróci do życia publicznego, bo od YG odszedł i tak jakoś dziwnie… Ale jak on się musi teraz czuć? Jeszcze dodatkowo ‚stracił’ karierę😐 Martwię się i życzę jak najlepiej, także dla Winner

    Lubię

  2. Dzisiejszy dzień to jakaś masakra dla stanów YG… Nie wyobrażam sobie Winner w czwórkę, ale w tym wypadku zdrowie najważniejsze i mam nadzieję, że Taehyun będzie szczęśliwy.

    Lubię

  3. Taehyun podjął najlepsza decyzje dla samego siebie i mam nadzieje, że to mu pomoże, że przyjdzie taki czas, że wróci do nas jako solowy artysta.

    A co do reszty nie wiem, ale nie chce mi się wierzyć, ze wrócą, szczególnie jak wiem jaki YG ma do nich stosunek. Kocham WINNER z całego serca, więc mam nadzieje, że są teraz silni razem.

    NIENAWIDZĘ YG. Kompletnie nie zasługuje na swoich artystów i po jakiego czorta siedzi on w kpop star skoro nie umie zająć się swoim obecnymi artystami w wytwórni.
    Współczuje każdej osobie, która obrała sobie YG jak wytwórnie, w której chcieli by debiutować.
    YG mam nadzieje, że się obudzi i się ogarnie, bo BIGBANG wiecznie kasy mu nie będą przynosić, bo w końcu przyjdzie czas, że nie będą chcieli być idolami.

    Lubię

    • Przepraszam cię bardzo a co YG ma do jego problemów psychicznych? Chyba jednak dobrze ze obeszło sie bez spraw sądowych jak w SM kiedy artyści chcieli odejść to SM i tak za wszelka cenę robili wszystko zeby było im jak najciężej to zrobić uważam ze YG dobrze zrobiło puszczając go wolno niech odpocznie chłopak w końcu ta cała presja bycia sławnym i wszystkie sytuacje doprowadziły ze jest jeszcze gorzej ja tam YG nie uważam za ideał bo żadna wytwórnia nie jest idealna w sumie lubię JP najbardziej ale do YG nie mam tez nic bo każdy narzeka ze nie zajmują sie innymi blabla a przecież cały czas maja koncerty reklamy itp to ze nowy klip sie nie pojawia to nie znaczy ze nic nie robią:/

      Lubię

      • Dziewczyna nie powiedziała że nienawidzi YG z powodu odejścia Taehyunga czy jego zdrowia psychicznego, a raczej przez to jak traktuje swoje zespoły jeśli chodzi o comebacki i promocje. Nie napisała nic co mówiłoby że YG ma coś do jego problemów psychicznych. #JustSaying

        Nie jestem zaznajomiona w temat, ale mam nadzieję że mu się polepszy i jeszcze kiedyś stanie na scenie jeśli tylko będzie tego chciał🙂 A WINNER życzę powodzenia jako czwórce, współczuję też fanom, wiem jak trudne jest odejście członka zespołu.

        Lubię

      • Za przeproszeniem, ale gdzie ja napisałam, że nienawidzę YG z powodu problemów zdrowotnych TAEHYUNA?!!. Nie wkłada mi w usta tego czego nie powiedziałam/nie napisałam.

        Napisałam, że dobrze, że Taehyun dobrze zrobił, że podjął decyzje taka, która jest najlepsza dla niego. Pałam nienawiścią do YG, bo kompletnie nie umie uszanować faktu, że ma tak utalentowane osoby w wytwórni, a niszczy im tylko marzenia.
        Rookie zespoły w YG, to nie BIGBANG, że mogą wrócić po 3 letnim hiatusie, a wciąż będą na topie. Rookie artystą nie pomoże sam fakt, że są z wielkiej trójki w osiągnięciu sukcesów na miano BIGBANG, czy 2ne1.
        Do porównania mamy WINNER, którzy mieli genialny pełen sukcesów debiut, a 2 letni hiatus wszystko zepsuł.

        Tak mają koncerty i biorą udział w różnych kompaniach reklamowych, sesjach zdjęciowych. Chodzi mi głównie o fakt promocji albumu, która jest praktycznie ZEROWA, a takim osobą jak np. LEE HI, AKMU czy na chwile obecną BLACKPINK, to takie promocje są bardzo potrzebne, bo to na chwile obecną jedyna szansa, ze mogą śpiewać, być na scenie, bo nie mają szans jak na razie na swoje SOLOWE KONCERTY, TRASY!

        Lubię

  4. Nie wiem co o tym sądzić… Z początku wspierałam jego i czekałam na powrót, ale szczerze mówiąc z czasem zaczęłam odnosić wrażenie, że to nie choroba może być powodem, a indywidualne aspiracje Taehyuna. Jest mi bardzo przykro, że tak to się skończyło, WINNER to wspaniały zespół który nigdy nie miał okazji rozwinąć skrzydeł. W 5 byli świetną mieszanką osobowości. Zespół 4 osobowy również będę śledzić i kibicować, ale czuję jakby nie był kompletny, czegoś brak… I coś czuję, że w osłabionym składzie tym bardziej będą pomijani w YG. Szkoda mi tych zdolnych chłopaków. W każdym razie Taehyunowi życzę dużo zdrowia, bo jest najważniejsze.

    Lubię

  5. Po prostu w to nie wierzę😦 chociaż jestem w pracy to uronilam łezke😦 uwielbiam Taehyuna i wiem że bez niego WINNER to nie będzie juz to samo😦 nie mniej chłopakom życzę sukcesów, bo na to zasługują.

    Lubię

  6. Dobrze zrobił i tak go podziwiam że przez te pare lat występował i ciężko pracował mimo tego że tak na prawdę cierpiał. Na pewno ta decyzja była dla niego strasznie trudna, ale dobrze że wybrał zdrowie, bo to one jest najważniejsze w życiu. Myślę że jego prawdziwi fani nie powinni mieć do niego pretensji bo ileś można wmawiać ludziom że wszystko jest dobrze, gdy tak na prawdę nie jest. Tym bardziej że to choroba psychiczna i ja mam nadzieję że nic sobie nie zrobi bo na prawdę to trudna walka z samym sobą😦 życzę mu dużoo zdrowia i wytrwałości :* i dla mnie osobiście nie musi wracać jako solowy artysta (nie odbierzcie tego źle), oczywiście fajnie by było, ale niech się skupi sobie, bo to nie jest jakaś grypa czy coś innego, dzielnie walczy przez tyle lat co na prawdę wielu ludzi mogłoby odebrać sobie życie gdyby przez tyle lat się z nią zmagali, a tacy psychofani mogli by źle wpłynąć na TaeHyun’a i na jego chorobę. Życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia i żeby się nie poddawał! Fighting!

    Lubię

  7. Wlasnie YG postapilo w tej sytuacji naprawdę uczciwie. Rozwiazali z nim kontrakt a nie zaczeli sie procesowac jak SM. Chłopak nie chciał byc juz w grupie byc moze kariera idola go przerosła… mysle ze to bylo najlepsze rozwiazanie. Chociaz bolesne dla nas fanów.

    Lubię

  8. Moze teraz winner w koncu beda wydawać albumy. Bangi na kilka lat jako grupa beda zawieszeni, zaczyna sie czas wojska.
    No i mam nadzieję ze dara tez doczeka sie solo albo z cl stworzą duet.

    Lubię

    • Data woli promować sie jako aktorka😦 nie wyobrażam jej sobie jako solo artystki nie wiem dlaczego:/ bardziej bym chciała bom bo kocham jej głos a CL juz ze tak powiem mi sie znudziła😦 cały czas była tylko CL i CL oczywiście nie mam dobije nic ale wolałabym zobaczyć inne dziewczyny

      Lubię

  9. Mam wrażenie, że w YG nie dzieje się najlepiej :-\ Najpierw Minzy teraz Tae Hyun. Smutno mi bo bardzo go lubiłam ale zdrowie w końcu najważniejsze.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

