Nam Taehyun publikuje odręcznie napisany list do fanów po odejściu z WINNER i YG

Nam Tae Hyun

26 listopada Nam Tae Hyun opublikował własnoręcznie napisany list na swoim koncie na Instagramie. Niedawno YG ujawniło, że Tae Hyun opuszcza WINNER i YG Entertainment.

Poniżej znajduje się list Nam Tae Hyuna:

„Hello. Tu Nam Tae Hyun.

Przykro mi, że ta nieszczęśliwa wiadomość dotarła do ludzi, którzy mnie kochają.

Było wiele wydarzeń przez ten krótki albo długi okres czasu.

Byłem bardzo szczęśliwy, gdy otrzymałem tak wiele niezasłużonej miłości jako Nam Tae Hyun z WINNER.

Decyzja ta została podjęta po długich dyskusjach, ale moje marzenie tworzenia dobrej muzyki nie zmieniło się i spotkam się z wami poprzez inną muzykę i projekty.

Bądźcie zdrowi w tą zimną pogodę i szczerze dziękuje wszystkim, którzy mnie wspierają.

Od Nam Tae Hyun”.

źr: (1)

11 comments on “Nam Taehyun publikuje odręcznie napisany list do fanów po odejściu z WINNER i YG

  1. Czyli nie dowiemy się, co było powodem jego odejścia. Problemy psychiczne to jedno, ale z jakiego powodu ? Przez fanów, którzy nie doczekali się ich comebacku, co spowodowało kiepsko ilość sprzedanych albumów ? Szkoda chłopaka. Życzę mu szczęścia na nowej drodze.

    Lubię

  2. O ile ostatnim razem, powstrzymywałam łzy, czytając o jego odejściu z Winner, to teraz ryczę jak szalona, a moje serce niemal rozpada się na kawałki. Świadomość tego, że mogę nie zobaczyć go przez dłuższy okres czasu, jest po prostu straszna, bo pokochałam go od pierwszego wejrzenia, a raczej usłyszenia (; Nie wiem, czy YG podjęło dobrą decyzję. Boje się, że zrobili to co zrobili, aby pozbyć się problemu, z drugiej zaś strony myślę, że może chwila spokoju i odpoczynek od pseudo fanów(niech ich cholera) dobrze mu zrobi.

    Mam wielką nadzieję, że będzie szczęśliwy i wszystko ułoży się po jego myśli. A co najważniejsze zyska trochę więcej wiary w siebie. Jak dla mnie był jednym członkiem Winner, którego zauważałam i na którym była skupiona moja cała uwaga. Chciałabym go znowu usłyszeć i zobaczyć na scenie. Będę czekać na to z niecierpliwością, bo wiem, że warto.

    Fighting❤

    Lubię

  3. Tak jest lepiej. Odszedł bo czuł się tłamszony i miał problemy. Jaki jej sens trzymania się czegoś co sprawia ból skoro masz inne możliwości. WINNER sobie poradzi. Są wspaniałym zespołem i dobrymi wokalami. Niech Taehyun zniknie na kilka miesięcy z widoku publicznego i wraca do siebie.

    Lubię

  4. Bardzo mi przykro, że tak utalentowany chłopak ma takie problemy😦
    No i to bardzo ładnie z jego strony, że napisał odręcznie list do fanów (no i ma cudowny charakter pisma).

    Lubię

  5. Widocznie nie mógł sie odnaleźć w Winner, sa osoby które lepiej czuja sie jako soliści. Mam nadzieję ze bedzie dalej aktywny ale jako solista.

    Lubię

  6. Dalam ten list do przeczytania mamie, oczywiscie ona go nie zna, i nie jest na bierzaco w calej sytuacji. Powiedziałam jej tylko ze byl czlonkiem 5 osob. Grupy i zdecydował sie odejść.
    Moja mama powiedziała ze jej zdaniem wyglada to tak jak by on chciał zostac solista, powiedział ze nie rezygnuje ze spiewania ale chce to robic sam.
    Gdy wspomniałam o rzekomych problemach psychicznych zasmiala sie… stwierdziła ze raczej nie mogl sie odnalesc w zespole, nawiązać przyjacielski kontakt z chłopakami.
    Poza tym jakoś wątpliwe jest to ze przez tyle czasu treine i debiut w agencji nie zauważyli o jego problemach psychicznych. Znaczy YG powiedziało ze wiedzieli ale watpie by brali sobie na barki chłopaka niestabilnie emocjonalnego… zwlaszcza ze problemy psychiczne sa dosyć powazna sprawą. A takich treeine to oni maja na pęczki.
    Ciesze sie tylko z tego ze Yg w calej tej sytuacji okazało sie porzĄdku i pozwolili mu odejść bez straszenia procesem sadowym.

    Lubię

  7. Mnie zastanawia dlaczego odszedł też z YG. Wiadome było, że on bardziej odnajduje się jako solista, opuszczenie Winner więc mnie aż tak nie zdziwiło, ale opuszczenie YG? Dlaczego.. mam nadzieję, że kolejna agencja którą wybierze dobrze się nim zaopiekuje i że uda mu się spełnić wszelkie marzenia i cele jakie sobie obrał, a póki co, jeśli to prawda z tą chorobą to niech na tym się najpierw skupi, to jest najważniejsze🙂

    Lubię

  8. Jejku to takie smutne, on był takim kolorowym motylkiem k-popu. Wyróżniał się głosem i stylem bycia na scenie. Choć nie interesowałam się zbytnio Winner on najbardziej przykuwał moją uwagę. Teraz znowu poleci fala krytyki na YG, ale nie wie czy w tym przypadku nie będzie uzasadnione

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

