Nam Tae Hyun usunął zdjęcie listu dla fanów + YG usunęło go z debiutowego zdjęcia

Niedługo po opublikowaniu listu do fanów, na Instagramie, chłopak usunął go.

winner-nam-tae-hyun_1480295460_af_org.jpg

 

Po ogłoszeniu, że Nam Tae Hyun opuszcza WINNER oraz YG Ent., chłopak odręcznie napisał list dla swoich fanów. Teraz, jednak zdjęcie zostało usunięte, a zamiast niego idol publikuje selfie i inne zdjęcia.

nam-tae-hyun_1480295640_201611247_taehyun

Fani są również zdenerwowani na YG. Na oficjalnym Facebooku WINNER, zostało zmienione zdjęcie w tle, co bardzo oburzyło wszystkich. YG zamiast dodać nowe zdjęcie z czwórką członków, po prostu wycięło Taehyuna z zdjęcia zwiastującego debiut zespołu.

nam-tae-hyun_1480295926_untitled-1

Co o tym wszystkim myślicie? Jak dla mnie YG trochę niefajnie postąpiło z tym zdjęciem… Tym bardziej boli mnie serducho, że Nam Tae Hyun był moim biasem w WINNER ;c

Źródło: allkpop.com

15 comments on “Nam Tae Hyun usunął zdjęcie listu dla fanów + YG usunęło go z debiutowego zdjęcia

  1. Nie jestem Papą YG, nie znam się na tym, ale coraz mniej ta sprawa mi się podoba😞 Wyszło jakoś tak bardzo niedelikatnie i mam wrażenie, że jednak nie do końca ta sytuacja przeszła ‚miłości i zgodzie’😓

    Lubię

  2. Ale sz***y -,- to już chamskie od tak zapomnieć o osobie,na której się zarobiło:/ na początku powiem szczerze myślałam że to w trosce o jego zdrowie i ale najwidoczniej nie -,- serio brak słów. Dobrze że odszedł od takiej wytwórni:/ jest zdolny więc na pewno znajdzie lepszą

    Lubię

  3. Nie podoba mi się takie cenzurowanie przeszłości przez wytwórnie po odejściu członków. Niech szanują wspólny dotychczasowy dorobek, a stare zdjęcia zastąpią nowymi, bez pośpiechu i bardziej taktownie.

    Lubię

  4. Aż brak mi słów jak można tak sobie kogoś poprostu wyciąć ze zdjęcia jakby nigdy nie istniał, zresztą on sobie zasłużył by na nim być czy nie pracował ciężko by zadebiutować? Jeżeli chcą tak bardzo zapomnieć o przeszłości to powinni chociaż wstawić nowe zdjęcie.

    Lubię

  5. Czy YG szkoda już wydawać kasy na fotografa i nowe zdjęcie? Ahh… nigdy zbytnio nie przejmowałam się losem Winner (chociaż ich znam), ale YG natomiast znam bardzo dobrze i coraz bardziej mnie irytuje ta wytwórnia. Przecież była coś tam mowa że Nam Taehyun ma problemy z psychiką, co nie? To ja sobie nawet nie chcę wyobrazić jak się musiał poczuć kiedy perfidnie wycieli go ze zdjęcia. Mnie osobiście coś takiego by mocno zabolało, a co dopiero osobę słabą psychicznie. Nie znam gościa za bardzo, ale jest mi go naprawdę szkoda. Nie wiem jak bardzo teraz są zaślepione YG stany (bez urazy) ale fani powinni w końcu zmusić pape YG do przestania patrzenia na pieniążki i BigBang i zaczęcia patrzeć na resztę artystów jakich posiada. Ja osobiście widzę YG jako taką wytwórnie która prawie nic nie robi i raz na rok wypuści jakiś hit i ma wszystko gdzieś (nie lubię takiego podejścia do muzyki). Nie wiem, no jak dla mnie YG (znowu bez urazy) nie zasługuje AŻ na tak wielki zachwyt. Kiedyś ich muzyka była ciekawsza, a ostatnio to wszystko brzmi mi tak samo, nie robią nic oryginalnego, a zmierzają tylko w komercje (no ale to się sprzeda) i tak dochodząc do końca, czas stwierdzić: ,,Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze” :))
    Ps. Jakieś 3-4 lata temu sama byłam YG stanem😉 Pozdrawiam z lepszego życia😄

    Lubię

    • Myślisz że tak łatwo od pstryknięcia palcami załatwić nową sesję? chłopaki mają indywidualne aktywności. Sesje zdjęciowe mają najczęściej przed wydaniem nowego albumu/singla ewentualnie sesja do jakiejś gazety. Z tego co widać to Winner na razie comebacku nie planuje,może po nowym roku papa YG coś zadecyduje. To i wtedy zajmą się tymi zdjęciami.
      Poza tym popatrzmy na to z 2 strony, On odszedł z agencji i winner może nie życzy sobie już być kojarzony z tym zespołem.

      Lubię

  6. Wg mnie to nieco chamskie by ot tak kogoś wycinać ze zdjęcia. Przeszłości się tym nie wymaże. Nowe foto w czwórkę, spoko, a nawet normalne i oczywiste, ale edycja zdjęcia z debiutu? Wtf? Jaka wytwórnie by tak nie postąpiła to jest to dla mnie nielogiczne.

    Lubię

  7. Nwm pewnie nigdy nie dowiemy sie prawdy ale trochę mnie dziwi jego zachowanie rezygnuje z powodu choroby a w liście pisze ze solo chce dla mnie tl trochę wyglada tak jakby. Chciał opuścić zespół i zacząć solowa karierę moze po prostu bardziej sie E tym widzi i chce zacząć od nowa sama juz nie wiek co o tym myślec w sumie:/ aktorzy nie narzekają na YG:/ pomijając to ze Winner nie jest jakieś ogromnie sławne to jednak ma grono wiernych fanów i trochę szkoda widzieć jak ulubiony zespół sie rozpada

    Lubię

    • bo to tak wygląda jak dla mnie to on po prostu nie chciał już być Winner, pragnął kariery solowej i może stad wzięły się te jego problemy zdrowotne.

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

