5 comments on “Nowy girslaband – utowrzony ze składu MINX – Dream Catcher opublikował pierwsze teasery

  1. Minx to bardzo utalentowany zespół więc jestem bardzo podekscytowana tym ponownym debiutem z dwoma członkiniami. Sama nazwa też mi się bardzo, bardzo podoba. No i ten ponoć unikalny koncept… Tylko boję się, że nic z tego nie wyjdzie i będą niedoceniane tak jak wcześniej… No ale i tak czekam!🙂

    Lubię

  2. Jako Minx miały fajny koncept i mogli sie tego trzymac. Czuje, ze ten „nowy” styl to nie będzie nic innego jak te obecne, co są na topie – delikatne, dziewczęce, a przy tym urocze… A takich mam już dosc niestety:/ Ostatnio było w cholere takich debiutów, jak i comebackow, strasznie mi sie przejadly i tylko nieliczne są ciekawe. Jestem juz negatywnie nastawiona do takich debiutow.

    Mam nadzieje, ze to faktycznie bedzie cos nowego, a nie kolejny zespol chcący isc w slady Apink albo Gfriend~

    Lubię

  3. Pingback: Dream Catcher publikuje zdjęcia drugiej członkini grupy | K-Pop LivePolska

Dodaj komentarz ^^

