Fani zszokowani gdy zobaczyli jak mało waży Jooyeon – była członkini After School

Jooyeon

Była członkini After School Jooyeon pojawiła się 1 grudnia w programie  ‚Please Take Care of My Refrigerator.’

Podczas show wyjawiła jak dba o swoje szczupłe nogi: „Mieszkam na 17 piętrze w jednym z (luksusowych)wieżowców. Kiedy mam na sobie wygodne buty to zawsze używam schodów”.

Okazało się również, że idolka waży niecałe 45 kg! Skomentowała to tak: „Jestem wrażliwą osobą, więc kiedy się zestresuję to nie mogę nic zjeść. Niedawno straciłam sporo na wadze.”

źródło: allkpop

5 comments on “Fani zszokowani gdy zobaczyli jak mało waży Jooyeon – była członkini After School

  1. Niech mi tu nie mydli oczu schodami w budynku, sama mam schody i żeby ważyć 45 kg musiałabym się cofnąć w rozwoju do czasów gimnazjum. To te drakońskie diety idolek.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

