Gwiazdy na czerwonym dywanie 2016 Mnet Asian Music Awards (MAMA)

MAMA Collage

2016 Mnet Asian Music Awards (MAMA 2016) odbyło się 2 grudnia w Hongkongu na Hong Kong AsiaWorld-Expo. Przed ceremonią rozdania nagród, gwiazdy K-popu i K-dram przeszły czerwonym dywanem

MAMA 2016 sponsorowane przez  Hotel Combined nagradza azjatyckich muzyków i ich osiągnięcia. To także muzyczny festiwal ze spektakularnymi występami, niespodziewanymi kolaboracjami i gościnnymi występami najgorętszych celebrytów.

BTS BTS-MAMA

Cha Seung Won

Cha-MAMA

CRUSH

CRUSH-MAMA

DAVICHI

DAVICHI-MAMA

DEAN

DEAN-MAMA

Eric Nam + Timbaland

EricNamTimbaland-MAMA

EXO

EXO-MAMA

Gallant

Gallant-MAMA

GFRIEND

GFRIEND-MAMA

GOT7

GOT7-MAMA

Ha Ji Won

HaJiWon-MAMA

Han Hyo Joo

HanHyoJoo-MAMA

Hwang Jeong Eum

HwangJungEum-MAMA

Jang Hyuk

JangHyuk-MAMA

Kim Yoo Jung

KimYooJung-MAMA

Lee Byung Hun

LeeByungHun-MAMA

MONSTA X
MONSTAX-MAMA

NCT Dream

NCT Dream-MAMA

Park Bo Gum

ParkBoGum-MAMA

Park Seo Joon

ParkSeoJun-MAMA

Seo Kang Joon + Park Min Young

SeoKangJoon-MAMA

SEVENTEEN

SEVENTEEN-MAMA

SF9

SF9-MAMA

SUZY

Suzy-MAMA

Taeyeon

Taeyeon-MAMA

TWICE

TWICE-MAMA

źr: (1)

8 comments on “Gwiazdy na czerwonym dywanie 2016 Mnet Asian Music Awards (MAMA)

  1. Crush jak się wystroił 😀 Podoba mi się outfit Taeyeon. BTS i EXO jakoś tak śmiesznie się ubrali dziś, te marynarki BTS trochę dziadków mi przypominają, a Sehun też nieźle się odróżnia z tym „red velvet” jak to określił 😀

    Lubię

  2. Ja nie wiem kto ich tak poubierał ale z facetów to najlepiej wyglądali Suga Jin i aktorzy, podoba się mi zwłaszcza park Bo Gum, ciekawie i elegancko. Z kobiet Davichi ładnie wyglądały.
    Ale tak powiem biednie trochę..w sensie ilości artystów. Pomijając że nie ma t np Taemina a był, nie wiem jak z resztą, ale mimo wszystko jakaś uboga ta MAMA się mi zdaje.
    No nic, może zmienię zdanie jak obejrzę występy ;P

    Lubię

  3. Mimo wszystko nie jestem fanką sukni balowych na tego typu galach, dlatego najbardziej podobały mi się stylizacje Taeyeon i Suzy 🙂
    Także późniejsze wyjście z ogłoszeniem wyników przez czarno-białą parę w składzie Kim Yoo Jung i Park Bogum wywarło na mnie bardzo pozytywne wrażenie 🙂
    Z panów to GOT7 najlepiej jako cała grupa się zaprezentowali. Zauważyłam też tendencję na wykorzystywanie spódnic u facetów, na czerwonym dywanie V, a na występie Chen też miał. I fakt brakuje Taemina.

    Lubię

  4. Hmm a gdzie I.O.I? XDD Omo EXO <3. Fakt Sehun wyróżnia się trochę w tej czerwonej marynarce. 😄 Crush i te spodnie… Najbardziej podobaja mi się stylówka Eunbi i Yuju/Sowon (mylą mi się XD) z GFriend i Taeyeon. Ale ona ma ładne nogi. o

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

