[MV] Chanyeol x Punch – Stay With Me [Goblin OST 1]

7 comments

  1. EXO chcę mnie zabić XD Po obejrzeniu ich występu na MAMA od razu to przesłuchałam … i zakochałam się . Piosenka jest piękna. Głos Punch to bajka, do tego mój kochany Chennie ❤

    Polubienie

  2. Piosenka jest przepiękna. ♥ Zakochałam się w niej od pierwszych dźwięków. Punch ma naprawdę śliczny głos. Ale kim ona jest? Próbowałam znaleźć o niej jakieś informacje ale nic konkretnego nie znalazłam. ;/ Wie ktoś coś o niej? ;p

    Polubienie

  3. Kobiety nie znam, ale głos ma na prawdę przepiękny, jeden z lepszych jakie słyszałam❤️ a głos Chanyeol’a po prostu miód malina, na prawde nie wiedziałam że on ma taki cudowny głos nie jestem exo-l, słucham piosenek exo, ale tam to on rapuje, serio mało jest raperów którzy tak ładnie potrafią śpiewać :)❤️

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

