Występy z 2016 Mnet Asian Music Awards (MAMA)

2016 MAMA performances soompi

2016 Mnet Asian Music Awards (MAMA 2016) odbyło się 2 grudnia w Hongkongu na Hong Kong AsiaWorld-Expo.

MAMA 2016 sponsorowane przez  Hotel Combined nagradza azjatyckich muzyków i ich osiągnięcia. To także muzyczny festiwal ze spektakularnymi występami, niespodziewanymi kolaboracjami i gościnnymi występami najgorętszych celebrytów.

Obejrzyj występy poniżej!

EXO “Transformer”+ “Monster”

Taeyeon “Rain”

BewhY x Yiruma “Day Day”

BewhY + Prepix “Forever”

BTS “Boy Meets Evil” + “Lie” + “Blood Sweat Tears” + “Fire”

Eric Nam x Timbaland “Body”

TWICE “Cheer Up” and “TT”

I.O.I “Pick Me” and “Very Very Very”

Lee Juck x Ko Sang Ji “Don’t Worry”

Jooheon x GOT7 Dance Perf + GOT7 – “Hard Carry”

Monsta X “Fighter”

NCT 127  “Fire Truck” + Taeyong & Jooheon Rap Battle

Zico x DEAN x CRUSH “Bermuda Triangle”

Zico “Eureka” & “Boys and Girls”

DEAN “D (Half Moon)” + CRUSH “Don’t Forget”

Suzy x Baekhyun “Dream”

SEVENTEEN “Boom Boom” + “Adore U” + “Very Nice”

GFRIEND’s Yuju “Rough (Ballad Ver.)” + GFRIEND “Navillera” + “Rough”

Taemin “Guess Who” x “Soldier” x “Goodbye”

NCT “Black On Black”

źr: (1)

35 comments

  1. Czy to będzie dziwne, jak powiem, że najbardziej podobał mi się występ BTS z „Fire”? Po pierwsze kocham to, w jaki sposób zawsze zaczynają z tą piosenką, te długo wyczekiwane „Fireeeeeeee”, po czym zaczynają tańczyć. No kurde, to jest tak klimatyczne i daje taki moment wyczekiwania, że o mamusiu. No i… No wiecie… Plecy Taehyunga… A to mój ub jest…. No ten tego… Fangirl mode włączony na pełnej

    Polubienie

  2. Jeśli mam być szczera, to tylko BTS i połączony występ Monsta X NCT i Got7 zrobił na mnie wrażenie. To podawanie sobie walizki było świetnym pomysłem. Jakoś takie sobie były inne. Ale zakochałam się w jednym… EXO, o matko, to był najlepszy wytęp ever ❤ ❤ Jak dla mnie to było perfekcyjne, idealne! Siedziałam wpatrzona w ekran od początku do samego końca wydając z siebie dźwięki zachwytu 😛 Jak ja kocham tych chłopaków ❤ ❤

    Polubienie

  3. A mi i tak brakowało BIG BANG! Nie było BB, nie było wesołych żartów, zabawy muzyką i w ogóle jakoś tak….PUSTO! Ale przyznam, że BTS nie zawiedli i wznieśli występ na najwyższy poziom tak, jak mają to w zwyczaju.

    Polubienie

  4. W tym roku największe wrażenie zrobił na mnie występ BTS. I to nie dlatego, że są jednym z moich ulubionych zespołów. Po prostu było w nim coś niesamowitego, prawdziwa petarda… Intro w wykonaniu Hobiego i Jimina było świetne, potem ta scena z Tae i Jinem omg, no i występ z Fire, co tu dużo mówić… Od razu po występie poszłam zrobić sobie drinka, to chyba najlepsza recenzja xDDD
    Exo bardzo zaskoczyli mnie z Transformer, to był naprawdę dobry występ. I to solo Baekhyuna na koniec, omg! Nie spodziewałam się tego 😀
    Taemin rozwalił mnie już na samym początku i jeszcze z Sayonara Hitori, bardzo dobre rozpoczęcie gali.
    Krótka kolaboracja Taeyonga z Jooheonem była świetna! I ogółem występ NCT mi się bardzo podobał.
    Jedyna rozczarowanko to występ SVT, moich kochanych dzieciaczków. Niestety ta kolaboracja z GFriend średnio mi podeszła, bo po prostu była zbyt urocza jak na mój gust. Ale za to wszystko było super przygotowane i wyreżyserowane, trzeba przyznać.
    Ah, no i zapomniałabym o Timbalandzie i Ericu! Super kawałek, potrzebuję go w wersji studyjnej 😀
    Podsumowując mogę jeszcze dodać, że brak artystów z YG był naprawdę odczuwalny. Na scenie oczywiście zobaczyłabym Bangów, a do tego chętnie Mobb i ewentualnie Blackpink. Chociaż tyle. Ale cóż…

    Polubienie

  5. Ahh EXO… Co najmniej 2/3 fandomu chciały zobaczyć Transformer na jakiejś gali już od dawna, gdyż ta choreografia jest świetna, piosenka zresztą też. I się doczekaliśmy 😀 Pięknie, niesamowicie, a te dance breaki; Kai i Sehun, Baekhyun a później całe EXO przy Monster, nic tylko oglądać w kółko.
    Taemin nie dość że z Goodbye (trochę żałuję że nie z japońską wersją), to jeszcze z Guess Who i Soldier, a żeby już do końca dobić: z gołą klatą. Mhm, super. Swoją drogą Baekhyun też nauczyłby się zapinać koszulę… XD
    Monsta X też mnie zachwycili, podobnie jak GOT7. Seventeen z GFriend jakoś tak średnio, trochę mnie to nudziło.
    TWICE i IOI nawet mi się podobały, aczkolwiek brakowało mi Red Velvet.
    Od BTS podobał mi się występ z Fire.
    NCT też odwalili kawał dobrej roboty i Taeyong na końcu, ahh. Zico, Dean i Crush – co tu dużo mówić, super kolaboracja, a Suzy i Baekhyun – bajka.
    Brakowało mi też Hyuny :c Taeyeon jak zwykle pięknie zaśpiewała, ale liczyłam na Why…
    Braku YG jakoś nie odczułam, chociaż nie pogardziłabym Black Pink. Zdecydowanie chciałabym też ujrzeć więcej ‚starszych’ artystów, tymczasem do tych ‚sunbae’ w sumie mogliśmy zaliczyć tylko EXO. Którzy zadebiutowali 4 lata temu. Co jest, gdzie są wszystkie starsze grupy :cccccc

    Polubienie

  6. BTS i EXO aż 12 minut? Wiem, ze sa bardzo popularni, ale bez przesady 🙂 Lepiej by było, gdyby mieli po 6 min, a pozostałe 12 to np. jedna piosenka Gain lub Ailee i jedna Block B lub Infinite lub inny wykonawca.

    Polubienie

    • 17 łapek w dół? 😀 Nie bądźmy fanatykami , co by się złego stało, gdyby wystąpiło więcej 2 lub 4 wykonawców? 12 minut to strasznie dużo na jeden zespól i niesprawiedliwe dla innych artystów.

      Polubienie

  7. Tegoroczna MAMA była najgorsza. Myślałam, że oglądam zlepki trzech odcinków M. Countdown, nuda jeszcze raz nuda.
    Najlepszy występ dał Taemin, Zico x Dean x Crush i Bewhy.
    Występ EXO był poprawny i dlatego może jestem rozczarowana tym występem szczególnie, że byli jednym z większych zespołów na gali, więc oczekiwałam większego slayu, tak samo tyczy się BTS, a może średnio mi po prostu pod chodzi BST, a fire nie lubię.
    Timbaland i Eric to jakaś pomyłka, a może głos Erica mi nie podchodzi.
    Ogólnie Timbaland wyglądał jakby nie wiedział gdzie jest i co tu w ogóle robi XD
    Wiz i jego see you again był naprawdę fajne. Szkoda, że sytuacja z Taeyeon wyszła jak wyszła a mogło się zapowiadać na naprawdę odlotowy występ.

    Cóż brakowało mi jakiegoś bangiera, czegoś niespodziewanego, no nie wiem jakiegoś większego slayu, ale się nie doczekałam, chodź tego się spodziewałam po ogłoszeniu line up.

    Tęsknie za MAMA gdzie występowali 2PM, DBSK, BIGBANG, 2NE1, MISS A, AFTER SCHOOL, F(X), 4MINUTE, SNSD, SHINEE, WONDER GIRLS

    Polubienie

    • Dokładnie poza s tym gdzie Ailee i Sistar? A Tara?
      W
      Po co jeden zespół występuje z 4 piosenkami jak mogą zaśpiewać 2 i dac szanse innym.
      Te gale z roku na rok robia sie coraz gorsze…

      Polubienie

  8. Tylko Taemin jest tutaj osobą którą lubie >_< to trochę smutne że nie mam po co oglądać mnet asian. W tym roku kicha jeśli chodzi o wysępy 😦 jedynie Taemin trochę ratuje sprawę.

    Polubienie

  9. DLACZEGO JA TEGO W TV NIE OGLĄDAŁAM… JAK MOGŁAM O TYM ZAPOMNIEĆ?! PAN OD WOSA MIAŁ RACJĘ… TRZEBA TELEWIZOR OGLĄDAĆ 😭😭😭😭

    Polubienie

  10. Moim zdaniem dość ubogo i słabo wypadła tegoroczna gala MAMA, a najbardziej jestem rozczarowana kolaboracjami. Poza drobnymi scenkami z udziałem Seventeen i Gfriend, wszystkie kolaboracje polegały po prostu na sklejeniu ze sobą występów poszczególnych grup, przy czym gdy jedna występowała to druga schodziła ze sceny. Co to niby za kolaboracja?! :/

    Najlepszy występ był Taemina, mocno zaczął całą imprezę i podniósł poprzeczkę. Seventeen wystarczy tylko wypuścić na scenę i jak zwykle zarażali pozytywną energią 🙂 Ładne występy dali BTS oraz EXO, świetne koncepty, dopracowane technicznie, ale mimo wszystko czegoś tam zabrakło, nie czułam żeby mnie porwały emocje. Brakowało mi najazdów kamer na lożę VIPów żeby zobaczyć jak się wszyscy wspólnie bawią, przez co wypadło trochę drętwo.

    Bardzo nastrojowy i ładny występ Taeyeon, ale czemu Ailee nie mogła wystąpić, też by poruszyła widownię? Poza tym słyszałam, że jednym z największych planów była kolaboracja Taeyeon i Wiza Khalify, jako prawdziwe połączenie Wschodu z Zachodem. Mieli zaśpiewać See you again razem, nawet już Taeyeon nagrywała podkład i była próba z tym, jednak z powodów technicznych ze ścieżką MR, wspólny występ anulowano. Teraz jest gównoburza, bo Wiz wypowiedział się na twitterze jakoby Taeyeon się wycofała, co niby rzuca na nią podejrzenie o rasism (co za głupota), a SONE ostro bronią i atakują go, żeby nie zwalał winy na nią przy czym nawet przekręcił jej imię ;P

    Polubienie

    • Zgadzam się. Tegoroczna gala była niewypałem. Zdecydowanie było za drętwo, a strona techniczna tego wydarzenia również dała ciała. Dla mnie brakowało nie tylko zbliżeń na VIPy, ale też na samą widownię, by odzwierciedlić całą skalę tego wydarzenia. No niestety, trudno. Było minęło, teraz można jedynie mieć nadzieję na przyszły rok.

      Polubienie

      • Jedni narzekają, gdy kamerzysta ciągle pokazuje tłum zamiast występu, a drudzy twierdzą, że tego tłumu powinno być więcej… Eh, nikomu nie dogodzisz.
        P.S. Co masz na myśli mówiąc „strona techniczna dała ciała”? Czy ominęła mnie jakaś wpadka?

        Polubienie

        • W nominacjach był zespół Day8 zamiast Day6, a przy występie GOT7 z Hard Carry dali podpis że to Monsta X wykonuje, takie drobiazgi wyłapałam oglądając samą galę. Poza tym jak wspomniałam wyżej, nie wypalił wspólny występ Taeyeon z Wiz Khalifa właśnie ze względu na problemy techniczne z nagranym MR czy coś w tym stylu. Czytałam też, że Jungkook z BTS doznał urazu nogi przy tym występie z lataniem. No niestety przy tak dużej imprezie na której występuje tylu różnych artystów, często przygotowując swoje występy na ostatnią chwilę, zdarzają się wypadki i wpadki.

          Polubienie

  11. jestem bardzo dumna z BTS. rok temu występowali z jedną piosenką + występ z GOT7 aka MONSTA X a w tym roku taka petarda :PP
    zawiedziona jestem występem BewhY. wprawdzie Yirumę lubię ale wolałabym żeby BewhY wystąpił z Cjamm’em..

    Polubienie

  12. Obejrzałam wszystkie występy. EXO i BTS nawet full wersje odnalazłam w internetach, jestem fanką wielu zespołów i raczej jestem obiektywna.
    Największe wrażenie pozostawiło na mnie BTS oraz EXO. Swymi występami doskonale udowodnili, że na nagrody zasłużyli.
    Choć BTS zszokowało mnie nieco bardziej jednak. No sorry ale duet VJin to jednak no.. 😛
    Kolejni którzy bardzo się mi spodobali to NCT ale NCT właśnie nie NCT Dream czy 127, żałuję wręcz że nie rozbudowano jakoś ich show, że nie było ono nieco dłuższe, żal mam tym większy, że wiem jak ogromny potencjał taneczny w tym zespole jest, mogliby jeszcze bardziej ludzi zadziwić.
    Kolejny to Taemin oczywiście! Zdolny maknae! Jestem mega dumna z niego i choć z jednej strony wiem, że byłoby to dla niego męczące to jednak żałuję, że nie pozwolono mu mieć dłuższego show, plus ja wiem, że to stary utwór ale oglądaniem performance do ‚Danger’ nigdy się nie znudzę, zwłaszcza w jego wykonaniu 😉
    Bewhy pozostawił fajne wrażenie, tak samo jak Zico, Dean oraz Crush, fajnie się po prostu do ich występów bawiło.
    OST –> cudne, i oprawa graficzna doskonale dopasowana.
    Z dziewczyn pozytywnie zaskoczyły mnie Gfriend, a że niezbyt za nimi przepadam, to jest to duże uznanie z mej strony. Bardzo ale to bardzo podobała się mi ich kolaboracja z Seventeen, zgrabnie pomyślane i super wykonane. Życzę sobie jak najwięcej występów tego typu!
    IOI miły występ, niestety o wiele lepszy w mojej opinii od Twice? Przy Twice czułam się po prostu niekomfortowo, z IOI bawiłam się zaś dobrze.
    Jestem mega wkurzona ,że tak fantastycznie zmarnowano potencjał MonstaX oraz Got7, dwa zdolne zespoły i takie niewielkie coś :I
    I to coś z Joehoon’em Taeyong’iem i Jackson’em co to niby było, niby jakaś kolaboracja, dla mnie bez sensu troszeczkę.
    I przykro mi to pisać ale duet Baek&Suzy..chyba lepiej gdyby nie miał miejsca. Nie wiem czemu, ale po prostu nie najlepiej brzmieli. Urocza piosenka i para, ale no niestety nie.
    Dla Baeka jeszcze wytłumaczenie mam, bo wiem jak ostatnio SM lubi z nimi szaleć niestety.. ale Suzy?
    Generalnie nie było takiej tragedii jak się spodziewałam i w sumie to nawet żałuję że nie zarwałam uczelni i nie obejrzałam na żywo, byłabym bardziej zaskoczona, emocje większe, może bym się więc i lepiej bawiła, jednak mimo tego uważam, że skoro było tak mało artystów to spokojnie mógł wystąpić każdy z nich, plus kilku mogłoby mieć dłuższe a przez to jeszcze lepsze występy.
    Nie będę też pisać kto niby MAMA uratował a kto nie, bo oczywistym jest, że dla każdego będzie to inny zespół 😉 Wystarczy powiedzieć że była udana 🙂

    Polubienie

  13. Szczerze ta MAMA była mega słaba. Zdecydowanie brakowało BB. Ktoś przypomnie o co chodziło z tym że nikt z YG nie występował? Jak już najlepszy występ mieli BTS narracja, specjalny stage Jimina i J-Hope itp Brakowało mi „I am you, You are me”, „Press your number” itp. za to dali jakieś mniej znane piosenki (tylko ja nie słyszałam nigdy transformers?) i ogólnie było słabo

    Polubienie

    • Wszyscy ciągle piszą o BB. Ja wiem że jak oni są to nikt ich show nie przebije, i też bym się z chęcią przy nich bawiła, ale nie było to trudno. Niestety ale trzeba się przygotować że za parę/paręnaście lat ich nie będzie, a może po prostu za jakiś czas z MAMY zrezygnują, czy to oznacza, że MAMA trzeba odwołać.
      Nie, na ich miejsce wejdą inni, taka kolej rzeczy niestety.
      NIe było ponoć nikogo, bo ponoć każdy zajęty. BB na pewno bo mieli wtedy koncert bodajże w Japonii ale czy reszta też jest tak zajęta to wątpię. Możliwe że YG się po prostu z MAMA nie dogadali.
      Transformers też pierwszy raz słyszałam, ale nie żałuję bo naprawdę extra piosenka i fajna oprawa do niej, plus podobno fani bardzo chcieli by z nią wystąpili.

      Polubienie

Dodaj komentarz ^^

