Zwycięzcy Mnet Asian Music Awards 2016 (MAMA 2016)

mama-2016-winners-collage

2016 Mnet Asian Music Awards (MAMA 2016) odbyło się 2 grudnia w Hongkongu na Hong Kong AsiaWorld-Expo.

MAMA 2016 sponsorowane przez  Hotel Combined nagradza azjatyckich muzyków i ich osiągnięcia. To także muzyczny festiwal ze spektakularnymi występami, niespodziewanymi kolaboracjami i gościnnymi występami najgorętszych celebrytów.

Sprawdźcie pełną listę zwycięzców poniżej!

Hotels Combined Album Roku: EXO

Cyrmcw7UoAAhHoU

Hotels Combined Artysta Roku: BTS

Pasted image at 2016_12_03 12_22 AM

Hotels Combined Piosenka Roku: TWICE “Cheer Up”

Pasted image at 2016_12_03 12_17 AM

Najlepszy Występ Taneczny Żeńskiej Grupy: GFRIEND

Pasted image at 2016_12_02 11_48 PM

Najlepszy Męski Artysta: Zico

Pasted image at 2016_12_02 11_44 PM (1)

Najlepszy Raperski Występ: Cjamm, BewhY “Puzzle”

CyrYhuXUcAEPR3Z

Najlepsza Kolaboracja: Suzy x Baekhyun “Dream”

CyrXxhTUAAAvzk_

Najlepszy Teledysk: BLACKPINK “Whistle”

CyrORqKUQAAl3bH

Najlepszy Występ Zespołu: CNBLUE

CyrOER1UkAA_nAQ

Najlepsza Żeńska Grupa: TWICE

Pasted image at 2016_12_02 10_39 PM

Najlepsza Męska Grupa: EXO

Pasted image at 2016_12_02 10_37 PM

Najlepszy Występ Wokalny Grupy: Davichi

davichi-best-vocal-mama

Najlepszy Solowy Występ Taneczny: Taemin “Press Your Number”

CyrKH1rVIAAwLOq

Najlepszy Solowy Żeński Występ Wokalny: Ailee

Screen Shot 2016-12-02 at 10.08.20 PM

Najlepszy Solowy Męski Występ Wokalny: CRUSH

Pasted image at 2016_12_02 10_07 PM

World Performer: SEVENTEEN

CyrB3sNVEAQJkmt

Najlepszy Wystę Taneczny Męskiej Grupy: BTS

Pasted image at 2016_12_02 09_10 PM

Najlepszy Żeński Artysta: Taeyeon

Pasted image at 2016_12_02 09_05 PM

Najlepsze OST: Lee Juck “Don’t Worry”

Pasted image at 2016_12_02 08_57 PM

Worldwide Favorite Artist: GOT7

Cyq0TEVVQAA1ICa.jpg-large

*Best Asian Style Award (celebryta z największą ilością tweetów wygrał nagrodę): EXO

Pasted image at 2016_12_02 08_41 PM

Najlepszy Nowy Artysta Męski: NCT 127

CyqukRdVQAA1GJ9

Najlepszy Nowy Artysta Żeński: I.O.I

Pasted image at 2016_12_02 08_19 PM

2016 Best Of Next Award (Żeński): BLACKPINK

2016 Best of Next Award (Męski): Monsta X

Monsta-x-best-of-next-mama

Zwycięzcy  Asian Artist Awards:
Najlepszy Azjatycki Artysta Tajlandia: Getsunova
Najlepszy Azjatycki Artysta Wietnam: Noo Phuoc Thinh
Najlepszy Azjatycki Artysta Indonezia: Isyana Sarasvati
Najlepszy Azjatycki Artysta Japonia: Sekai No Owari
Najlepszy Azjatycki Artysta Chiny: Hua Chenyu
Najlepszy Azjatycki Artysta Singapur: JJ Lin

źr: (1)

18 comments

  1. Jak oglądałam moment, w którym BTS wygrali Artystę Roku, sama się popłakałam. Jestem mega dumna z chłopaków i życzę im dalszych sukcesów. Cieszę się też, że Blackpink coś wygrało, bo jestem wielką fanką dziewczyn. Oczywiście ogromne gratulacje również dla pozostałych wygranych. ^^

    Polubienie

    • Wiem, ja zaczęłam płakać ze szczęścia tylko jak wstali i zrobili grupowy uścisk xD z resztą nawet teraz jak włączę na youtube filimk z MAMA to chce mi się znów ryczeć z ich szczęścia ❤ ale ogólnie uważam że gala była świetna 😉 i występy były boskie 🙂 gratuluje wszystkim zwycięzcom. ❤

      Polubienie

  2. To była moja pierwsza MAMA, specjalnie nie poszłam na wykłady żeby móc ją obejrzeć 😀 Szczerze ? To spodziewałam się, że będzie lepsza. W niektórych momentach się wynudziłam XD A co do zwycięzców, to na początek wszystkim pogratuluję. Każdy zasłużył na swoją wygraną. Ogranizatorzy MAMA starali się być fair, każdy z popularnych i obecnych artystów otrzymał nagrodę ( oprócz biednego Deana ). Nagrody Daesang dostały najpopularniejsze zespoły tego roku i tego się właśnie spodziewałam. Chociaż w głębi duszy miałam nadzieję, że to EXO dostanie nagrodę Song of the Year. Dla mnie Monster jest lepsze niż Cheer up. No ale wiedziałam, że to się nie stanie. Za to zaskoczyli mnie kiedy to BTS wygrało Artist of the Year ( przyznam szczerze, że płakałam jak głupia razem z nimi) myślałam, że będzie odwrotnie, że to EXO zostanie artystą roku, a BTS wygra Album. I szerze jak dla mnie, to tak właśnie powinno być. Uważam, że Wings jest lepszym album niż Exact( zeszłoroczny Exodus był lepszy), a EXO w tym roku naprawdę ciężko pracowało( Exact, trasa EXOrdium, CBX, solo Laya, filmy, dramy itd) więc Artysta powinien być dla nich. No ale to moje zdanie i nikt nie musi się ze mną zgadzać 🙂

    Polubienie

      • Jestem exol, wiem ile exo sprzedało albumów, ale ja tutaj nic nie pisałam o rankingach sprzedaży. Napisałam, po prostu , że Wings według mnie jest lepszy niż Exact. Wypadł jako całość lepiej. Dlatego on zasługuję na wygraną jak dla mnie

        Polubienie

  3. Straciłam wszelkie nadzieję na tą galę w momencie w którym dowiedziałam się, że nie będzie ani artystów z yg, ani mamamoo, vixx, block b, wonder girls ani nawet gain
    Patrząc na tę listę w sumie nie żałuję, że nie oglądałam, prawie żaden z tych występów mnie nie interesuje w najmniejszym stopniu

    Polubienie

  4. Jestem bardzo dumna z BTS, zupełnie się nie spodziewałam, że wygrają Artystę Roku… Byłam już usatysfakcjonowana, że wygrali Best Performance, bo na to najbardziej liczyłam, aż tu nagle… W ogóle nie pomyślałabym, że będę płakać, bo to nie w moim stylu, ale poryczałam się jak głupia. Gratulacje raz jeszcze!
    Cieszę się też z nagród Taemina, Seventeen, Got7, Ailee… Pewnie kilka nagród rozdałabym inaczej, no ale wiadomo, wszystkim się nie dogodzi!
    Gratuluję każdemu artyście, który zdobył nagrodę. Każdy ciężko pracował i każdy zasłużył ❤

    Polubienie

  5. Gratulacje dla wszystkich zwłaszcza, że większość z nich to moi ulubieńcy ❤ Jednak nie ukrywam, że byłabym nieco bardziej usatysfakcjonowana gdyby za rok zwycięzcy były bardziej różnorodni, a nie że walka odbyła się w zasadzie pomiędzy tylko dwoma zespołami.
    Ubolewam bardzo, że nie mogłam obejrzeć na żywo, choć słyszałam o problemach ze streamem więc może i lepiej 😛

    Polubienie

  6. Zwycięzcy na MAMA byli tak bardzo przewidywalni, że aż się bardziej nie dało.
    Jednym zaskoczenie dla mnie była wygrana BTS jako Artystę roku, bo spodziewałam się, że jednak dostaną nagrodę za album roku jak na MMA. Mimo, że już nie darzę tak wielka sympatią BTS jak kiedyś, to wygrana był zasłużona, a fakt, że są z małej wytwórni sprawia, że nikt nie może im za rzucić, że sobie kupili nagrodę (jak to bywa mówione gdy ktoś wygra z wielkiej trójki), a zapracowali swoją ciężką pracą, więc tym bardziej na to zasługują.
    Piosenka roku należy do TWICE i cóż mogą się ludzie z tym nie zgadzać, ale to jedyny słuszny wybór, bo Cheer Up jest bardzo popularne w Koreii, a inne piosenki, które były nominowane nie dorównywały Cheer Up popularnością.

    Cieszę się, że moje córki mimo, że nie były obecne wygrały aż 2 nagrody.
    A fani I.O.I niech się cieszą z wygranej za Best New Famale Artist, bo i tak za chwile przestaną istnieć. A po drugie to córki Mentu.

    Polubienie

  7. Gratulacje dla wszystkich zwycięzców! 🙂 Jestem ogromnie dumna z EXO, że udało im się zdobyć Desang czwarty rok z rzędu, widać było że w tym roku odczuwali silną presję i naprawdę mieli silną konkurencję. Jeśli chodzi o sprzedaż albumu to nikt nie pobił w tym roku EXO, ale nagroda dla BTS jako Artysty Roku jest w pełni zasłużona, chłopcy tak ciężko pracowali, sporo piosenek wydali, tak wiele wspaniałych występów w tym roku mieli, a przede wszystkim w tym roku zdecydowanie wybili się pod względem popularności, to wszystko zasługuje na wyróżnienie. Piosenki Twice mogły nam się już przejeść, niektórzy mogą kwestionować ich umiejętności, ale nie da się ukryć, że każdy śpiewał w tym roku „Shy Shy Shy” i nagroda w tej kategorii im się należała.

    Bardzo mnie cieszy wygrana IOI, nie tylko dlatego, że to ich ostatnia nagroda i jedyna możliwość na wyróżnienie na MAMA, ale też ze względu na ogrom pracy jaki włożyły w tym roku, miały aż 3 comebacki, wiele występów muzycznych i w variety show, naprawdę dały z siebie wszystko, a są tylko rookie. Jestem z nich dumna 🙂

    Polubienie

  8. gratulacje dla BewhY i Cjamm’a. jestem z nich mega dumna. jak najbardziej im się należało. myślałam że nie wygrają bo byli na 3 miejscu a tu taka niespodzianka 😛
    (tylko występ BewhY’a mnie zawiódł. 2 minuty ehh)

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

