[MV] C.Cle – 100 For Life

7 comments

    • Wzięte z aska Ssanti Subs Jedna z właścicielek jego fansite umieściła na swoim prywatnym profilu zdjęcie tortu, które było częścią oficjalnego projektu wspierającego jego urodziny, zatwierdzonego przez Jellyfish – nie za bardzo czaję, o co tej w sytuacji biega, więc to tylko mój domysł: Ona ten tort zrobiła (czego fani początkowo nie wiedzieli), przesłała do agencji, oni ten tort ujęli do oficjalnych obchodów urodzinowych (czego fani również nie wiedzieli), VIXX / Leo zrobili sobie z nim zdjęcie / był on widoczny na jakiejś urodzinowej fotce. Jakiś czas później, podczas fansignu fanki zauważyły, że Leo ‚zbyt długo’ gada z tą konkretną masterką, a mając na uwadze również sytuację z tortem, oskarżyli go o faworyzują ‚lepiej usytuowanej / bogatszej’ fanki, czy wręcz podejrzewali ich o romans. Na jego instagramowym koncie zaczęły pojawiać się nienawistne komentarze, a całe VIXX zaczęło obrywać za to, że faworyzują bogatsze / bardziej wspierające materialnie masterki. Mówią też, że VIXX byłoby lepsze bez Leo. To chba dlatego. ;/ Osobiście uważam, że zachowanie tych fanów jest idiotyczne. Szkoda mi Leo i całego VIXX. 😦

      Lubię to

      • Boże. ..moi biedni chłopcy…a ja myślałam że starlight są normalne…nawet nie chce sobie wyobrażać co oni muszą czuć…mogłabyś mi powiedzieć skąd masz tę informację?

        Lubię to

          • Masakra :O Ci idole to na prawdę mają przerąbane z tymi fankami w Koreii :/ nie mogę sobie wyobrazić sobie co oni teraz czują, zwłaszcza Leo 😦 ponoć w Koreii mądrzy ludzie to chyba te fanki nie są za mądre nie wiem czym one myślą -,- czy one na prawdę myślą że oni do końca życia będą wystepować i nigdy się z nikim nie będą umawiać ? ;/

            Lubię to

            • ‚W Korei mądrzy ludzie’ dosyć intrygujący fragment jak dla mnie ponieważ odkąd jestem w k-popie to największe skandale są z udziałem nikogo innego jak właśnie koreańskich fanów. Potrafią zrobić mega gównoburzę o pierdołę, a jak jest ona na linii facet-kobieta to już w ogóle armageddon się odbywa, co nie powiem wkur**ia mnie niemiłosiernie i sił mi brak na to wszystko, tym bardziej że takimi zachowaniami ranią i to mocno tych których ponoć kochają i wielbią.

              Lubię to

Dodaj komentarz ^^

