Taeyeon wyjaśnia dlaczego, jej współpraca z Wiz Khalifa została odwołana

Taeyeon wyjaśnia dlaczego jej występ na MAMA2016, z Wiz Khalifa został odwołany.

Taeyeon_1480730829_af_org.jpg

Na jej Instagramie możemy przeczytać:

Wiele osób zastanawiało się, co się stało wczoraj na scenie, chciałbym to wyjaśnić. Wczoraj po przywitaniu się z Wiz Khalifa, ćwiczyliśmy nasz występ. Jednak w trakcie emisji usłyszałam, że pojawiły się problemy z naszym audio.

Dlatego nie byliśmy w stanie wykonać próby dźwięku, a ostatecznie razem wystąpić. Byłam tym bardzo rozczarowana. 

Aby śpiewać na scenie, na żywo, potrzebna jest ścieżka dźwiękowa w tle. Ale zamiast ścieżki MR została przygotowana jedynie AR.  Jako ktoś, kto ma śpiewać na żywo, było to trochę za mało, uważam, że taki występ powinien być wykonany i przygotowany na 100%, żeby miał sens… szczerze mówiąc, nie było wielu innych możliwości, niż ta.

Pomyślałam, że mogłabym śpiewać głośniej niż AR, można to zatuszować. Personel starał się, by wszystko wyglądało, jak najlepiej. zdecydowaliśmy się śpiewać z AR. Ale zaledwie kilka godzin przed występem. natknęłam się na nieszczęśliwą wiadomość, ponieważ jest to występ z zagranicy, trzeba być przygotowanym na nieoczekiwane  sytuacje. 

W przeddzień występu, czekałam na próbę występu z Wiz Khalifa, ale organizatorzy powiedzieli mi, że jest problem ze sprzętem scenicznym, dlatego wróciłam do hotelu. Prawdopodobnie wystąpiło wtedy kilka problemów na raz. Ja sama jestem bardzo smutna i rozczarowana, że w wszystko skończyło się w ten sposób.

Mam nadzieję, że nie wyjdzie z tego więcej nieporozumień. Ponadto, nie musieliście tam być, by słyszeć co się stało, ale zrobię wszystko, by pokazać się dalej z jak najlepszej strony na każdym etapie. Dziękuję za wspieranie mnie i za energie wczoraj.’

Co myślicie o tych wyjaśnieniach? Czy rzeczywiście wszystko ‚wyjaśniają’?

Tutaj macie odpowiedź Wiz Khalifa.

taeyeon_1480732129_kakaotalk_20161202_211401242

Źródło: allkpop.com

18 comments on “Taeyeon wyjaśnia dlaczego, jej współpraca z Wiz Khalifa została odwołana

  1. Z tego filmiku z fragmentem ich próby nie słyszałam żadnych problemów z nagłośnieniem czy nagraniem, brzmiało to bardzo obiecująco i szczerze mówiąc chętnie zobaczyłabym taką kolaborację. Chyba nigdy się nie dowiemy dlaczego nie wypaliło.

    Lubię

  2. Jezu mnet potwierdziło wersje Tae, a DJ który był po stronie Tae nagle jest przeciwko niej i plącze się w swoich wyjaśnieniach więc sorry ale wierzę Tae

    Lubię

    • A co miał innego zrobić mnet, gdyby stanął po stronie Wiz’a, fani Tae zaczęli by nieeźle po dziewczynie jechać np. że jest dwulicowa itp. Nigdy się nie dowiemy jak było na prawdę, według mnie to Wiz mówi prawde, ale to moje zdanie.

      Lubię

  3. Who cares, czy nie najważniejsza jest muzyka? Według mnie głupotą jest zajmowanie się kto zawinił, kto kłamie, jakby to było tego warte. Lepiej się skupić na osiągnięciach artystów a nie na takich debilizmach.

    Lubię

  4. Zaczynam wierzyć bardziej Wizowi niż Taeyeon. Dlaczego? Facet wrócił z MAMA , wstawił na twittera post związany z dość przykrą sytuacją, która go spotkała i najprawdopodobniej nie spodziewał się, że wywoła taką dramę, bo jeśli ktoś nie siedzi w kpopie, to nie wie jak bardzo fani są przywiązani do swoich idoli. Fani innych gwiazd nie są już aż tak obronni. A po tym co napisała Tae postanowił przedstawić swoją wersje wydarzeń, czyli że dziewczyna powiedziała mu zupełnie co innego. No i szczerze, po co miałby kłamać? Co by mu to dało? Przecież większość jego fanów nawet nie wie, że ktoś takie jak Tae istnieje. Za to właśnie Taeyeon może trochę naciągać fakty chcąc się bronić, żeby nie wyjść na tą złą. Nie wiem co spowodowało, że nie wystąpili razem. Może na Taeyeon był jakiś nacisk ze strony SM czy Mnet? Jak ktoś napisał wyżej : Chyba nigdy nie dowiemy się dlaczego nie wypaliło.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

