PENTAGON – ‚Can You Feel It’

7 comments on “PENTAGON – ‚Can You Feel It’

  1. Niestety to nie moja bajka. Gorilla jeszcze jako tako podobała mi się,ale ten singiel już w ogóle nie przypadł mi gusto. Chociaż możliwe,że po jakimś czasie to się zmieni 😀

    Lubię

  2. Wow mają tak profesjonalne teledyski jak najpopularniejsze boysbandy. Generalnie piosenka fajna, ale brakowało mi takiego fragmentu, który by się wyróżniał i byłby bardziej charakterystyczny (czegoś co od razu będzie kojarzyć się z Pentagonem)

    Lubię

  3. Słyszałam w ich wykonaniu covery innych kpopowych piosenek przy okazji jakiegoś programu z karaoke i bardzo fajnie to wypadło, mieli dobrą energię i zdecydowanie potencjał. Niestety ich piosenki jakoś kompletnie do mnie nie trafiają, szkoda. Poczekam na kolejne comebacki.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

