Trzy główne gale końcoworoczne – Gayo, SBS i KBS nie będą w tym roku przyznawać nagród!

Trzy główne gale końcoworoczne – Gayo, SBS i KBS, nie będą w tym roku przyznawać nagród z powodu kontrowersji wokół uczciwości w głosowaniach. Bedą składać się tylko z występów.

źródło: (1)

10 comments on “Trzy główne gale końcoworoczne – Gayo, SBS i KBS nie będą w tym roku przyznawać nagród!

  1. I bardzo dobrze 🙂 nie wiem jak wy, ale ja przy ogłaszaniu wyników się stresuje tak samo jak zapewne moje ulubione zespoły 😀 Przynajmniej nikt z nas nie będzie zawiedziony że jego zespół nic nie dostał czy zazdrosny o to że ktoś inny otrzymał 🙂

    Lubię

  2. I bardzo dobrze 🙂 nie wiem jak Wy ale ja przy ogłaszaniu wyników stresuje się tak samo jak zapewne moje ulubione zespoły xD
    Dobrze zrobili, przynajmniej nikt z nas nie będzie zazdrosny czy zawiedziony że jego zespół zespół nic nie dostał, a inny tak 😉 teraz tylko trzeba czekać na te niesamowite występy 🙂 ajć nie lubię czekać tak długo xD aż nie chce mi się liczyć za ile dokładnie dni to będzie 😄

    Lubię

  3. Say whaaat? Każdy pisze, że to bardzo dobrze, ale to jest sposób na pokazanie grupom uznania za ich starania i ciężką prace. Nie rozdawanie nagród na tych galach tylko ugruntuje pozycje zespołów, którzy dostaną nagrody na Melonie i Mama. Aby nie zostać zlinczowaną dodam że rozumiem opinie innych a to tylko moje skromne zdanie

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

